Post-Apocalyptic Model and Training for Survival in Virtual Reality
Post-Apocalyptic Model and Training for Survival in Virtual Reality
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Duc Hoang Duong
Vedoucí práce
Klán Petr
Oponent práce
Vesecký Adam
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika 2009Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá virtuálními modely přežití v post-apokalyptickém světě v předem daných scénářích. Použité technologie jsou ve stručnosti vysvětleny společně s historií post-apokalytického myšlení napříč dějinami a dvěma publikacemi týkající se daného žánru. Výstupem práce je počítačová hra ve virtuální realitě vytvořena pomocí Unity Engine a C#, a je dostupná ke stažení a hraní na GitLab stránce autora. 3D modely jsou vytvořeny v programu Blender, kde autorem vytvořené modely zahrnují drobné věci, avatar hráče a také celá prostředí. Scénáře jsou inspirovány výše uvedenou analýzou a mají vypočtěné pay-off matice popisující jejich optimální řešení, která byla laděna podle zpětné vazby od uživatelů testujících hru. Hra samotná má schopnost vyhodnotit hráčova rozhodnutí a šanci na přežití v těchto scénářích. This thesis deals with virtual models of surviving a post-apocalyptic world in predetermined scenarios. The technologies used are briefly explained, and the history of post-apocalyptic views throughout history and two publications of the same genre are analyzed. The output of the thesis is built as a video game for virtual reality created using the Unity Engine and C#, and is available to be downloaded and played from the author's GitLab page. The 3D assets are created in Blender, with the assets created by the author ranging from the small props to the player's avatar and even full environments. Scenarios are inspired by the aforementioned analysis, and pay-off matrices have been calculated describing the optimal way of solving them, which are fine-tuned using feedback from various play-testers. The game itself has the ability to evaluate the player's choices for survival training.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1724]