• Administrační rozhraní systému pro automatizované hodnocení úloh z programování 

      Autor: Jiří Zikán; Vedoucí práce: Růžička Jakub; Oponent práce: Chrastina Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-02)
      Bakalářská práce se zabývá využitím metod softwarového inženýrství při vývoji aplikace administračního rozhraní systému SharpTest zaměřujícího se na automatizované hodnocení úloh z programování. Hlavním cílem práce je ...
    • Analýza protokolu IOTA a jeho případy užití 

      Autor: Pavel Beran; Vedoucí práce: Pavlíčková Petra; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Internet věcí je jedním z moderních konceptů, který však stále hledá technologie, o které by se v budoucnu opíral. Důvodem jsou především jeho rozsáhlé požadavky, které na dané technologie klade. Jednou z těchto technologií, ...
    • Aplikace pro ovládání zařízení v chytré domácnosti vytvořené na platformě RaspberryPi 

      Autor: Adam Chyský; Vedoucí práce: Kubalík Pavel; Oponent práce: Kroha Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-20)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a realizací prototypu jednotky pro chytrou domácnost s dotykovým displejem, která umožní ovládání RGBW osvětlení, zásuvek a zobrazí informace o klimatu v místnosti (teplota, ...
    • Aplikace pro podporu metody Pomodoro 

      Autor: Adam Lipowski; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Šedek Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)
      Cílem této práce bylo vypracovat analýzu pro návrh multiplatformní aplikace na bázi techniky Pomodoro, aplikaci následně implementovat a otestovat. Aplikace s názvem Felodoro se od všech existujících aplikací odlišuje její ...
    • Cloud native vývoj a jeho aplikování na projekt License Manager 

      Autor: Viktor Holý; Vedoucí práce: Malec Oldřich; Oponent práce: Hunka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na nativní cloudový vývoj. V teoretické části popisuje jeho principy a principy architektury mikroslužeb. Teoretické poznatky jsou následně aplikovány na aplikaci pro prodej softwaru License ...
    • Doporučovací systém pro chytré domácnosti 

      Autor: Cyril Urban; Vedoucí práce: Štepaník Radim; Oponent práce: Vančura Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-04)
      Tato diplomová práce se zabývá vytvořením nezávislé služby pro systémy domácí automatizace, která dokáže na základě IoT senzorických dat doporučovat nastavení chytré domácnosti. Hlavním účelem této služby je poskytovat ...
    • Gamestats – kontrola statistik soutěží ledního hokeje 

      Autor: Michal Toman; Vedoucí práce: Huřťák Petr; Oponent práce: Šebek Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
      Tato bakalářská práce se zabývá vývojem systému kontrolujícího sbírané statistiky soutěží ledního hokeje. Aplikace byla vytvořena pro společnost eSports.cz, s.r.o. v nové technologii Deno, jejímuž výzkumu se dokument z ...
    • Generování kalendářových událostí z dat dle Otevřených formálních norem 

      Autor: Matouš Dlabal; Vedoucí práce: Klímek Jakub; Oponent práce: Bařinka Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Tato práce se zaměřuje na zpracování dat dle otevřených formálních norem (OFN), což jsou standardy pro zveřejňování dat, definované Ministerstvem vnitra. Cílem je vytvořit nástroj umožnující generování kalendářových událostí ...
    • GIS aplikace pro podporu spolupráce při územním plánování 

      Autor: Jakub Hodek; Vedoucí práce: Hlaváč Vladimír; Oponent práce: Procházka Matyáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-26)
      Předmětem této bakalářské práce je prozkoumat softwarové nástroje pro tvorbu webové aplikace. Následně v praktické části je předmětem práce navrhout možné řešení (zejména backendové části) webové GIS aplikace a schéma ...
    • Inovační projekt aplikace pro statistickou analýzu v prostředí prohlížeče a Node.js 

      Autor: Pavel Mužík; Vedoucí práce: Löster Tomáš; Oponent práce: Danko Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)
      Práce se zabývá možnou inovací současných softwarových řešení pro statistickou analýzu ve smyslu přístupnosti a zohlednění uživatelských potřeb. Statistický software coby kategorie patří k jedné z nejdéle existujících ...
    • Linky - jádro systému 

      Autor: Libor Plíšek; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
      Projekt Linky je interaktivní světelná instalace na jižní straně fasády budovy FEL ČVUT v Praze. Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou softwarového jádra, které umožňuje správný chod světelné fasády. Jádro poskytuje ...
    • Mobilní aplikace pro matchmaking hráčů badmintonu 

      Autor: Patrik Benk; Vedoucí práce: Suchánek Marek; Oponent práce: Sůvová Denisa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-08)
      Tato práce se zabývá vývojem mobílní aplikace pro matchmaking hráčů badmintonu. Vývoj je řízen klasickým vodopádovým modelem, přičemž i struktura práce odpovídá jeho rozdělení na jednotlivé vývojové fáze. Nejdříve je jasně ...
    • Moderní technologie a přístupy k vývoji webových aplikací 

      Autor: Petr Pondělík; Vedoucí práce: Vesecký Adam; Oponent práce: Chvosta Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-03)
      V současné době je správná volba technologií a přístupů v oblasti vývoje webových služeb a aplikací klíčem k úspěchu. Proto je důležité mít přehled o aktuálních technologiích a přístupech, a především jim porozumět. Správně ...
    • Modulární nástěnka pro CI 

      Autor: Patrik Dvořáček; Vedoucí práce: Vaněk Michal; Oponent práce: Ledvinka Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-01)
      Tato bakalářská práce si kladla za cíl popsat návrh a následný vývoj modulárního webového prostředí pro zobrazování informací z různých datových zdrojů. Největší důraz byl kladen na vytvoření modulárního systému dovolujícího ...
    • Nástroj na zobrazování interaktivních plánků budov ČVUT FEL 

      Autor: Adam Kovář; Vedoucí práce: Fryč Jiří; Oponent práce: Votava Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)
      Práce se zabývá návrhem a vývojem nástroje pro zobrazení interaktivních plánů hlavní budovy Fakulty elektrotechnické v Dejvicích. Tento nástroj je koncipován jako webová aplikace, která by měla být také použitelná pro ...
    • Návrh a implementace backend pro projekt Česká elektronická knihovna 

      Autor: Tomáš Chvosta; Vedoucí práce: Valenta Michal; Oponent práce: Halaška Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
      Diplomová práce se zabývá vytvořením backendu webové aplikace pro Ústav pro českou literaturu Akademie věd České republiky. Tato aplikace umožňuje snadno prohlížet a spravovat digitalizované sbírky básní. Nejprve je provedena ...
    • Návrh a tvorba backend strany platformy pro podporu gastronomie 

      Autor: Michal Šalaga; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Huřťák Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Cieľom tejto bakalárskej práce bolo analyzovať a navrhnúť backend časť platformy pre podporu podnikov v oblasti gastronómie. Ďalej bolo nutné zvoliť vhodné technológie pre implementáciu tejto aplikácie. Ďalším bodom ...
    • Optimalizace procesu vyhodnocování vyplněných cvičení učiteli v aplikaci HistoryLab 

      Autor: Petr Tácha; Vedoucí práce: Frajták Karel; Oponent práce: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      Cílem této práce je najít řešení pro poskytnutí zpětné vazby v aplikaci HistoryLab. HistoryLab je vzdělávací aplikace pracující s historickými prameny. Žáci základních a středních škol interagují s cvičeními a dochází u ...
    • Platforma pro soutěže AI agentů 

      Autor: Ondřej Vaniš; Vedoucí práce: Bernhauer David; Oponent práce: Jelínek Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-20)
      Tato práce se zabývá návrhem a vytvořením platformy pro soutěžení AI agentů v tahových strategických hrách. Pro řešení byla zvolena klient--server architektura. Kód AI agenta běží na straně klienta a připojuje se k hernímu ...
    • Podpůrné služby pro online hru Inpemo 

      Autor: Petr Nohejl; Vedoucí práce: Malec Oldřich; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-29)
      Rešeršní část práce se zabývá online službami integrovatelnými především do online her pro více hráčů. Také jsou v této části diskutovány výhody a nevýhody implementace vlastních online služeb. V praktické části je proveden ...