• Air Traffic Control Simulation in Terminal Area 

      Autor: Straka Jan; Vedoucí práce: Volf Přemysl; Oponent práce: Kopřiva Štěpán
      Tato práce se zabývá rozšířením multi-agentního simulačního software AgentFly o modul, který umožňuje simulovat řízení letového provozu v terminální oblasti. Nejdříve jsou analyzovány procedury pro řízení letového provozu ...
    • Ergonomické 3D rozhraní pro řízení letového provozu člověkem 

      Autor: Bárnet Zdeněk; Vedoucí práce: Volf Přemysl; Oponent práce: Klíma Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Mobilní aplikace pro řízení bezpilotní helikoptéry nesoucí plašič ptactva 

      Autor: Klouček Štěpán; Vedoucí práce: Saska Martin; Oponent práce: Volf Přemysl
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-11)
      Cílem této práce je vytvořit kompletní řešení pro plašení ptactva na vinicích, pomocí mobilní aplikace schopné ovládat bezpilotní letoun a zvukové zařízení na něm umístěné. Uživatel aplikace je v interaktivní mapě schopný ...
    • Model chování pro let řízený vizuálními pravidly 

      Autor: Tóth Jan; Vedoucí práce: Volf Přemysl; Oponent práce: Pačes Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-05)
      Cílem této práce je navrhnout model chování letu rízeného vizuálními pravidly. Navržený model má být implementován v multi-agentním simulacním systému AgentFly za úcelem rozšírení jeho současných schopností simulovat ...
    • Multiagentní simulace letového prostoru a řízení letového provozu 

      Autor: Volf Přemysl; Vedoucí práce: Mařík Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Optimalizace vertikálních letových parametrů letounu podle modelu BADA 

      Autor: Doubek Jan; Vedoucí práce: Volf Přemysl
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Pohyb a řízení letadel na letišti včetně datové reprezentace 

      Autor: Hrych Petr; Vedoucí práce: Volf Přemysl; Oponent práce: Walter Viktor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-11)
      Bakalářská práce se zabývá problémem řízení letového provozu na letišti. V úvodu je představena struktura letiště a způsob pozemního řízení. Dále je provedena rešerše možných zdrojů dat pro reprezentaci letiště a vytvořena ...
    • Rozšíření iterativního párového algoritmu pro řešení kolizí 

      Autor: Vrbský Ladislav; Vedoucí práce: Volf Přemysl; Oponent práce: Kopřiva Štěpán
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Řízení topologie bezdrátových adhoc sítí s využitím bezpilotních prostředků 

      Autor: Elis Pavel; Vedoucí práce: Rollo Milan; Oponent práce: Volf Přemysl
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-30)
      Cílem této práce je seznámit se s problematikou mobilních ad hoc sítí (MANET), s problematikou rízení jejich topologie a s frameworky, které se pro simulaci komunikace v takových sítích používají. Na to následne navázat ...
    • Společný operační obraz situace (Common Operational Picture) pro námořní doménu 

      Autor: Slováček Simon; Vedoucí práce: Vaněk Ondřej; Oponent práce: Volf Přemysl
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Využití BADA 4 modelu pro simulaci letadel 

      Autor: Csanda Jakub; Vedoucí práce: Volf Přemysl; Oponent práce: Hromčík Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-12)
      V této bakalářské práci je nejprve představen BADA model. Poté je vypracováno teoretické porovnání mezi předcházejícím modelem BADA 3 a současným modelem BADA 4. Následně je navržena architektura nového modelu pro implementaci ...
    • Zobrazování v řízení letového provozu 

      Autor: Straka Jan; Vedoucí práce: Šišlák David; Oponent práce: Volf Přemysl
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)