Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Marketingový mix vybrané společnosti, Marketing Mix of a Selected Company
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Konderová Andrea (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu NH Prague City. Práce vyhodnocuje všechny prostředky marketingového mixu, protože pouze jejich úzké propojení může zajistit efektivní propagaci služeb zmíněného ...
Podpora prodeje vybrané společnosti, Sales Promotion Product of Selected Company
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Jirkovská Blanka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
Předmětem této bakalářské práce je analýza podpory prodeje agentury Gate. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je teoretická, která se zabývá podporou prodeje, cíli, výhodami, nevýhodami a průběhem ...