Prohlížení Bakalářské práce - 32116 dle předmětu "Instagram"
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
-
Analýza personálního marketingu vybraného podniku v internetovém prostředí
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kubištová Tereza
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Abstrakt této bakalářské práce se zabývá spojením dvou odvětví, přesněji se jedná o spojení marketingové a personální činnosti. Jedná se tedy o personální marketing a jeho využití v získávání a výběru pracovníků na příkladu ... -
Využití internetu při náboru zaměstnanců
; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Dvořáková Zuzana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)Tato bakalářská práce zkoumá vliv internetu a sociálních sítí na procesy náboru zaměstnanců s cílem identifikovat a vyhodnotit efektivitu nástrojů a přístupů používaných organizacemi pro nábor a navrhnout zlepšení pro ...