Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
- Možnosti řazení:
- Relevance
- Název vzestupně
- Název sestupně
- Autor vzestupně
- Autor sestupně
- Vedoucí vzestupně
- Vedoucí sestupně
- Oponent vzestupně
- Oponent sestupně
- Datum publikování vzestupně
- Datum publikování sestupně
- Datum obhajoby vzestupně
- Datum obhajoby sestupně
- Výsledků na stránku:
- 5
- 10
- 20
- 40
- 60
- 80
- 100
Řízení vztahů se zákazníky vybraného podniku, Customer Relationship Management of Chosen Campany
Barbora Hartmanová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Tématem této práce je řízení vztahů se zákazníky. Cílem je zhodnocení tohoto aspektu ve vybrané firmě, společnosti 4Fresh s.r.o., a případný návrh na jeho vylepšení či zdokonalení. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž ...
Užitečné odkazy
ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování
Procházet
Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato komunitaDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova
Můj účet
Přihlásit seProhlížení
Autor
Barbora Hartmanová (1)
Jílková Petra (1)
Králová Petra (1)
Klíčové slovoCRM (1)Customer (1)Customer Relationship Management (1)Customer Value (1)
hodnota zákazníka (1)
segmentace (1)Segmentation (1)Targeting (1)
targeting (1)
zákazník (1)... zobrazit další