ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Nepojmenovaný 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Nepojmenovaný
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Nepojmenovaný
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hledat

Zobrazit pokročilé filtrySkrýt pokročilé filtry

Filtry

Filtry použijte na upřesnění výsledků vyhledávání.

Zobrazují se záznamy 1-1 z 1

  • Možnosti řazení:
  • Relevance
  • Název vzestupně
  • Název sestupně
  • Autor vzestupně
  • Autor sestupně
  • Vedoucí vzestupně
  • Vedoucí sestupně
  • Oponent vzestupně
  • Oponent sestupně
  • Datum publikování vzestupně
  • Datum publikování sestupně
  • Datum obhajoby vzestupně
  • Datum obhajoby sestupně
  • Výsledků na stránku:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Řízení vztahů se zákazníky vybraného podniku, Customer Relationship Management of Chosen Campany 

Barbora Hartmanová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Tématem této práce je řízení vztahů se zákazníky. Cílem je zhodnocení tohoto aspektu ve vybrané firmě, společnosti 4Fresh s.r.o., a případný návrh na jeho vylepšení či zdokonalení. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato komunitaDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

Prohlížení

Autor
Barbora Hartmanová (1)
Jílková Petra (1)
Králová Petra (1)Klíčové slovo
CRM (1)
Customer (1)Customer Relationship Management (1)Customer Value (1)hodnota zákazníka (1)segmentace (1)Segmentation (1)Targeting (1)targeting (1)
zákazník (1)
... zobrazit další

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV