Search
Now showing items 1-2 of 2
Hodnocení kvaloity poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping, Quality Evaluation of Provided Services Using Mystery Shopping Method
; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Němečková Iveta (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum pomocí metody Mystery Shopping. Ten se zabývá poradenskými službami v obchodech zaměřených na prodej elektroniky. V úvodu teorie je popsán zákazník, jeho rozhodování a ...
Řízení vztahů se zákazníky vybraného podniku, Customer Relationship Management of Chosen Campany
; Supervisor: Králová Petra; Opponent: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Tématem této práce je řízení vztahů se zákazníky. Cílem je zhodnocení tohoto aspektu ve vybrané firmě, společnosti 4Fresh s.r.o., a případný návrh na jeho vylepšení či zdokonalení. Práce se skládá ze dvou částí, přičemž ...