Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Personální marketing v obchodní společnosti, Personnel Marketing in the Trading Company
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
Bakalářská práce zkoumá využití personálního marketingu ve vybrané obchodní společnosti s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část vymezuje pojem personální marketing, jeho ...
Personální marketing firem a preference mladých lidí při výběru zaměstnání, Personnel Marketing of Firms and Preferences of Young People When Choosing a Job
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
Bakalářská práce zkoumá nástroje personálního marketingu vybraných firem s cílem posoudit jejich schopnost oslovit a přilákat mladé lidi podle jejich preferencí při výběru zaměstnání. Teoretická část vychází z odborné ...
Personální marketing organizace, Personnel Marketing of the Organization
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Šafránková Jana Marie (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Bakalářská práce se zabývá tématem personálního marketingu. Jejím cílem je prozkoumat využití personálního marketingu v organizaci, určit oblasti, ve kterých by bylo možné personální marketing vylepšit a navrhnout vhodná ...
Personální marketing ve vybrané společnosti, Personnel Marketing in Selected Company
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)
Diplomová práce zkoumá využití personálního marketingu v konkrétní společnosti s cílem určit možné problémy a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část charakterizuje význam, vývoj, využití a přínosy personálního marketingu, ...