• Automatizace zpracování faktur v nadnárodní společnosti 

      Autor: Dominika Hrubá; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Cílem diplomové práce je navrhnout řešení problémů vyplývajících z provedené analý-zy, která zahrnuje analýzu současné situace ve finančním oddělení nadnárodní společ-nosti v procesu zpracování faktur. Řešením bude návrh ...
    • Internetový prodej osobních automobilů 

      Autor: Michal Míka; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Mládek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení trendů v oblasti internetového prodeje osobních automobilů. S rostoucím významem online prostředí v obchodě a spotřebitelském chování v automobilovém průmyslu je ...
    • Mezinárodní konkurenceschopnosti lidského kapitálu ČR a připravenost na výzvy budoucího světa práce 

      Autor: Alena Zikmundová; Vedoucí práce: Zadražilová Dana; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-08)
      Záměrem diplomové práce bylo analyzovat mezinárodní konkurenceschopnost lidského kapitálu České republiky a připravenost na výzvy budoucího světa práce. Teoretická část se zaměřila na definování lidského kapitálu a ...
    • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

      Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...