• Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping 

      Autor: Richard Ramisch; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Tématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. ...
    • Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh 

      Autor: Richard Ramisch; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Vaněček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)
      Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii se zaměřením na ital-ský trh pro zavedení nového uměleckého produktu na trh společnosti Shardart, s. r. o., která se specializuje na výrobu unikátních broušených ...