Now showing items 21-32 of 32

    • Návrh konceptu marketingové komunikace pro vzdělávací agenturu G8M8 Great Mate 

      Author: Holemářová Lenka; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-23)
    • Návrh úpravy systému řízení pro zvýšení výkonnosti a efektivnosti společnosti Boxed s.r.o. 

      Author: Richterová Ivona; Supervisor: Žilka Miroslav; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-14)
    • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

      Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
    • Podnikatelský plán - Projekt ,,Pohybový program pro seniory" 

      Author: Proroková Gabriela; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Vytlačil Dalibor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-18)
    • Produktové portfolio cestovního ruchu v cestovní kanceláři 

      Author: Křížová Tereza; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Heřmanová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-05)
      Tématem diplomové práce je Produktové portfolio cestovního ruchu v cestovní kanceláři. Cílem práce je zjistit současné potřeby účastníků cestovního ruchu prostřednictvím dotazníkového šetření a statistických dat. Následně ...
    • Spokojenost klientů a její vliv na úspěch firmy 

      Author: Tischler Henrich; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Tvorba marketingového plánu pro Rusko 

      Author: Hrušková Nikola; Supervisor: Kavan Michal; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-14)
    • Tvorba marketingového plánu společnosti AAA Auto 

      Author: Merkuscheva Yelena; Supervisor: Kavan Michal; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14)
    • Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitelů 

      Author: Křížová Barbora; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Panák Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15)
    • Využití nových trendů v marketingové komunikaci 

      Author: Pivodová Tereza; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Zhodnocení efektivity promočního vystavování ve vybraném obchodním řetězci 

      Author: Lukáš Čáp; Supervisor: Plzáková Lucie; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Obsahem bakalářské práce je zhodnocení efektivity promočního vystavování v rámci vybraného obchodního řetězce. Práce si dále klade za cíl potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy, které napomůžou k analýze efektivity ...
    • Změny komunikační strategie ZOO Praha v souvislosti s pandemií 

      Author: Alena Brožová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií příspěvkové organizace Zoo Praha a jejími změnami v důsledku pandemie koronaviru. Cílem práce je popsat a zhodnotit komunikační aktivity a kampaně, které byly vytvořeny ...