Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Návrh marketingového plánu ve společnosti XY, Marketing Plan Proposal in Company XY
; Vedoucí práce: Pilík Michal; Oponent práce: Němec Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Cílem diplomové práce je zpracovat marketingový plán pro vybranou společnost. Tato společnost se zaměřuje na prodej a zprostředkování služeb prostřednictvím internetového obchodu. Teoretická část zkoumá problematiku ...
Inovace marketingového plánu divadla Semafor o.p.s., Innovation of the Semafor Theater Marketing Plan
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Maršíková Šárka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Pozornost je nejprve věnována teoretické části, která popisuje typologii divadel, jejich zdroje financování a definuje specifika marketingu v kultuře. V praktické ...
Marketingová strategie firmy Agát s.r.o., Marketing Strategy of the Agat Company
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na marketingovou analýzu malé rodinné firmy s cílem navrhnout doporučení a opatření, která povedou ke zlepšení současné marketingové strategie společnosti. První část práce rozebírá ...
Zavedení nové řady produktů mezinárodní firmy na český trh, Launch of a new range of products of a multinational company on the Czech market
; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Hřebík František (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-11)
Cílem diplomové práce je návrh marketingová strategie pro zavedení nové řady produktů zahraniční firmy na český trh. Diplomová práce bude rozdělena do dvou hlavních částí, které budou děleny na další kapitoly. Teoretická ...