Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů, Factors Influencing the Success and Failure of New Products
; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
Cílem diplomové práce je popsat faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů na trhu a navrhnout strategii pro společnost T-MAPY při zavádění nového pro-duktu na trh. V teoretické části budou nejprve tyto faktory ...
Vliv marketingových aktivit bank na cílovou skupinu, The Impact of Banks' Marketing Activities on the Target Group
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
Tématem této bakalářské práce je vliv marketingových aktivit bank na cílovou skupinu. Teoretická část práce se zabývá marketingem služeb, marketingovým mixem, dále pak spotřebitelem a spotřebním chováním. V praktické části ...
Reklama na sociálních sítích, Advertising in the Social Networks
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
Tato bakalářská práce se zabývá v teoretické části nástroji marketingového a komunikačního mixu, marketingovou komunikací na internetu, marketingovým výzkumem a dalšími informacemi, které jsou pro marketing a reklamu ...
Marketingový mix vybrané organizace, Marketing Mix of Selected Organization
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza ...
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě, Proposal of Communication Strategy in a Construction Company
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Vaněček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-09)
Cílem diplomové práce je návrh komunikační strategie pro vybranou stavební firmu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou definovány základní teoretické pojmy, které jsou nezbytné pro ...
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh, Marketing Strategy Proposal for the Introduction of a New Art Product on the Market
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Vaněček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii se zaměřením na ital-ský trh pro zavedení nového uměleckého produktu na trh společnosti Shardart, s. r. o., která se specializuje na výrobu unikátních broušených ...