Prohlížení Masarykův ústav vyšších studií dle předmětu "green marketing"
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
-
Green marketing - CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)Bakalářská práce se zabývá marketingem Plzeňského Prazdroje s cílem analyzovat a informovat veřejnost o jeho ekologických marketingových koncepcích a CSR aktivitách. Teoretická část uvádí základní pojmy z oblasti marketingu ... -
Šetrnost k životnímu prostředí jako marketingová strategie
; Vedoucí práce: Ostapenko Galina; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Cílem této bakalářské práce je určit, jestli společnost H&M má úspěšnou strategii zaměřenou na udržitelnost a rozvoj zeleného marketingu. Společnost H&M je zaměřená hlavně na módu a doplňky do domácnosti. Teoretická část ... -
Zdravý životní styl a jeho propagace u Mc Donald's
; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-01)Bakalářská práce se zabývá tématem zdravého životního stylu a propagací u společnosti Mcdonald’s. Zkoumá povědomí lidí ohledně zdravého životního stylu a druhy propagace a jejich přizpůsobení, dle současných trendů výživy, ...