• Analýza marketingové strategie a inovačních příležitostí vybraného podniku 

      Autor: Dominik Ivanov; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a inovačními příležitostmi vybraného podniku. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii vybraného podniku napříč všemi komunikačními kanály ve srovnání s konkurencí ...
    • Chování zákazníků na internetu v kontextu Covid-19 pandemie a inflační krize 

      Autor: Eliška Filáková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)
      Cílem diplomové práce je analyzovat vliv pandemie Covid-19 a inflační krize na nákupní chování zákazníků. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části se zabývá generačními kohortami, nákupním ...
    • Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování 

      Autor: Michaela Němcová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné ...
    • Internetový prodej osobních automobilů 

      Autor: Michal Míka; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Mládek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení trendů v oblasti internetového prodeje osobních automobilů. S rostoucím významem online prostředí v obchodě a spotřebitelském chování v automobilovém průmyslu je ...
    • Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení 

      Autor: Kamila Merad; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první ...
    • Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh 

      Autor: Filip Švabovský; Vedoucí práce: Zadražilová Dana; Oponent práce: Jakešová Patricia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-31)
      Cieľom tejto diplomovej práce zhodnotenie kritických faktorov úspešnej expanzie českého e-shopu v oblasti FMCG Rohlik na nemecký trh. Práca pozostáva z dvoch hlavných častí – teoretická a praktická časť. V teoretickej časti ...