Prohlížení Masarykův ústav vyšších studií dle předmětu "e-commerce"
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
-
Analýza marketingové strategie a inovačních příležitostí vybraného podniku
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jemala Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a inovačními příležitostmi vybraného podniku. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii vybraného podniku napříč všemi komunikačními kanály ve srovnání s konkurencí ... -
Chování zákazníků na internetu v kontextu Covid-19 pandemie a inflační krize
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)Cílem diplomové práce je analyzovat vliv pandemie Covid-19 a inflační krize na nákupní chování zákazníků. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části se zabývá generačními kohortami, nákupním ... -
Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Cílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné ... -
Internetový prodej osobních automobilů
; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Mládek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení trendů v oblasti internetového prodeje osobních automobilů. S rostoucím významem online prostředí v obchodě a spotřebitelském chování v automobilovém průmyslu je ... -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první ... -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
; Vedoucí práce: Zadražilová Dana; Oponent práce: Jakešová Patricia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-31)Cieľom tejto diplomovej práce zhodnotenie kritických faktorov úspešnej expanzie českého e-shopu v oblasti FMCG Rohlik na nemecký trh. Práca pozostáva z dvoch hlavných častí – teoretická a praktická časť. V teoretickej časti ...