Prohlížení Masarykův ústav vyšších studií dle předmětu "Influencer"
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
-
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)Tato bakalářská práce se věnuje influencer marketingu a influencerům jako takovým. V teoretické části je popsáno téma influencer marketing, jeho cíle a nástroje, dále je definován pojem influencer marketing, ke kterému ... -
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Tato diplomová práce pojednává o influencer marketingu a jeho využití jako marke-tingový nástroj. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu di-vize dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé, vyhodnotit ... -
Internetový influencer jako nástroj marketingu
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Hanzlík Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Tato práce se zabývá influencery a jejich využitím jako nástroj marketingu. Cílem práce je vyhodnocení, jak správně influencer marketing využívat v praxi, a informace jaké influencery v České republice vůbec máme. Nejprve ...