• Aktivity studentů nad rámec školních povinností 

      Autor: Prostředníková Monika; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Svobodová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-29)
    • Aktivizační metody ve výuce odborného předmětu na středních školách 

      Autor: Kratinohová Zuzana; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Mansfeldová Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-06)
      Tato bakalářská práce se zabývá využitím aktivizačních metod ve výuce na středních školách. Cílem práce je navrhnout soubor aktivit, aplikovaných na tematické celky v oboru Geodézie. V teoretické části práce je popsána ...
    • Analýza maturitní práce s obhajobou na středních odborných školách 

      Autor: Fládr Josef; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-10-06)
    • Demonstrační metody a jejich využití ve výuce odborného předmětu 

      Autor: Martin Sábel; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Svoboda Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-11)
      Tato práce se zabývá demonstračními metodami a jejich využitím ve výuce odborného předmětu OVC, pro studenty jednoletého nástavbového studijního oboru Elektrikář nebo Provozní elektrikář 26-51-H/01. V teoretické části jsou ...
    • Digitální učebnice a metodika Učíme o pasivních domech 

      Autor: Dražská Martina; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Exkurze jako podpora ve výuce odborného předmětu 

      Autor: Soudná Tereza; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Exkurze jako prostředek motivace ve výuce odborného předmětu 

      Autor: Musil Jiří; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Jenyš Vlastimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Cílem bakalářské práce bylo vytvoření odborných exkurzí pro zvýšení motivace žáků ve výuce odborného předmětu. Tyto exkurze byly začleňovány do výuky různých ročníků dle školního vzdělávacího programu vybrané střední ...
    • Exkurze v předmětech odborné výuky 

      Autor: Korejsová Andrea; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Trojanová Mahulena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-22)
    • Implementace e-learningu při vzdělávání zaměstnanců 

      Autor: Tomáš Uhlík; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Vaněček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
      Tato bakalářská práce se zabývá využitím e-learningu jako nástroje dalšího vzdělávání. Hlavním cílem je vytvořit elektronický obsah kurzu, který bude sloužit jako studijní opora nových i stávajících zaměstnanců. Práce ...
    • Inovace výukového materiálu pro učební obor zedník 

      Autor: Klapuch Radek; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Jenyš Vlastimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-01-16)
      Tématem mé bakalářské práce je inovace výukových materiálů učebního oboru zedník. Práce je zaměřena na tvorbu nových výukových pomůcek, které ovlivňují dynamiku výuky, originalitu, názornost a zlepšují interakci mezi ...
    • Komparace distanční a prezenční výuky na středních odborných školách 

      Autor: Martin Mildner; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Svoboda Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-11)
      Bakalářská práce reflektuje současné trendy vědeckého zkoumání v oblasti pedagogiky a zabývá se popisem pohledů a zkušeností žáků a učitelů středních odborných škol na proběhlou distanční výuku, která byla náhlým způsobem ...
    • Komparace studentů středních škol z pohledu studia na vysoké škole 

      Autor: Novotná Olga; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Komparativní pedagogika - porovnání systémů vzdělávání v České republice a Himalajích 

      Autor: Vojtěch Kořalka; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Lorenzová Jitka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-16)
      Bakalářská práce se zabývá srovnáním školských systémů v Indii a České republice na příkladu dvou konkrétních škol – Spring Dales Public School, Mulbekh (Himaláje) a SPŠ stavební J. Gočára, Praha. V první části této práce ...
    • Konstrukce z nerezových ocelí 

      Autor: Vrbová Kateřina; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Trojanová Mahulena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-25)
    • Motivace v předmětech odborné výuky 

      Autor: Kuřátko Tomáš; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-10-06)
    • Motivace v předmětech odborné výuky 

      Autor: Novotná Kateřina; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Jenyš Vlastimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-22)
    • Motivace v předmětech odborné výuky 

      Autor: Anna Švejdarová; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Vaněček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-09)
      Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část bakalářské práce je věnována analýze literatury, orientované na problematiku motivace. Analýza je zaměřena na vymezení pojmu a ...
    • Motivace v předmětech odborné výuky 

      Autor: Helena Bakešová; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Dobrovská Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-11)
      Cílem bakalářské práce „Motivace v předmětech odborné výuky“ je určit zdroje motivace, které ovlivňují chování a studijní činnost žáků na středních školách. Práce se dále zabývá rozdílem mezi motivací žáků během distanční ...
    • Motivace ve výuce odborného předmětu 

      Autor: Zdeňková Petra; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Krámská Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-12)
      Tato bakalářská práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část je teoretická rešerše dostupné literatury zaměřené na tematiku motivace a posléze exkurzí. Na základě analýzy školních vzdělávacích plánů odborných SŠ s ...
    • Motivace ve výuce odborného předmětu:Proč se mám učit o panelácích? 

      Autor: Macháňová Kateřina; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-10-06)