• Backend karetní hry pro OS Android 

      Autor: Jan Hamal; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-19)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci funkčního prototypu serverové části (backendu) karetní sběratelské hry. Serverová část hry je jedna ze dvou částí, ze kterých se celý projekt karetní hry skládá. ...
    • Mobilní aplikace pro matchmaking hráčů badmintonu 

      Autor: Patrik Benk; Vedoucí práce: Suchánek Marek; Oponent práce: Sůvová Denisa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-08)
      Tato práce se zabývá vývojem mobílní aplikace pro matchmaking hráčů badmintonu. Vývoj je řízen klasickým vodopádovým modelem, přičemž i struktura práce odpovídá jeho rozdělení na jednotlivé vývojové fáze. Nejdříve je jasně ...