• Automatizace procesů objednávek 

      Autor: Leoš Tobolka; Vedoucí práce: Kejzlar Josef; Oponent práce: Vynikarová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-17)
      Tato bakalářská práce si klade za cíl vytvořit pro internetový obchod rozšíření na automatizaci procesů objednávek, které administrátorům obchodu umožní prostřednictvím grafického rozhraní automatizaci objednávek konfigurovat. ...
    • Backend e-shopu - nákupní košík a zpracování objednávek 

      Autor: Nikita Golmgren; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Hunka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou systémů pro vytváření a zpracování objednávek v internetových obchodech. V její rámci byla provedená podrobná analýza problematiky a současného stavu nově vznikajícího backendu ...
    • Parametry produktů v administraci e-shopu 

      Autor: Filip Dubják; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-13)
      Práce se zaměřuje na inovaci a zdokonalení administrace e-shopů s cílem zlepšit uživatelský zážitek a efektivitu práce s parametry produktů a kategorií. Společně s týmem jsme vyvinuli více doménovou e-shop administraci ...
    • Rozvoj e-shopu na základě kvantitativní a kvalitativní analýzy chování uživatelů 

      Autor: Pavel Jelínek; Vedoucí práce: Brém Ondřej; Oponent práce: Pešek David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-13)
      Český výrobce nábytku a~matrací s~80 zaměstnanci již několik let provozuje vlastní na míru vyvinutý e-shop. Tento e-shop je však vedle kamenných prodejen stále pouze vedlejším prodejním kanálem. Firma by zejména chtěla na ...