• Na frontě není klid 

      Autor: Magdaléna Musilová; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Průcha Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-21)
      Práce se zabývá výzkumem ovládání her na velká dotyková zařízení. Tyto poznatky se následně uplatňuje při tvoření doporučení pro návrh ovládání her na interaktivní stěnu v laboratoři ggLab, což je výsledek teoretické části. ...
    • Vesmírné vylomeniny: softwarové řešení hry na interaktivní stěnu 

      Autor: Matěj Chlan; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Průcha Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-21)
      Tato práce se zabývá tvorbou hry pro interaktivní stěnu vyvíjené v Unity. Hlavním cílem je vylepšit stávající hru, jejíž kód a ovládání nejsou v optimálním stavu. Právě tyto prvky jsou hlavními body analýzy. Ta dále zkoumá ...