• MCTS knihovna pro plánování pohybu jednotek v real-time strategické hře StarCraft 

      Autor: Viazovskyi Mykyta; Vedoucí práce: Čertický Michal; Oponent práce: Trávníček Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-16)
      Existuje společnost vývojářů umělé inteligence, kteří zkouší své nápady a pilně pracují, aby vytvořili neporazitelného protivníka pro živou strategickou hru Starcraft, což dokázali v Šachách a Go. Tato práce předvádí využití ...
    • Opponent Modelling knihovna pro StarCraft AI 

      Autor: Bohuslav Tomáš; Vedoucí práce: Čertický Michal; Oponent práce: Vynikarová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-21)
      Tato práce se zabývá knihovnou pro modelování protivníka za použití umělé inteligence a strojového učení. Knihovna je navržena pro umělou inteligenci hrající počítačovou hru Starcraft, ovšem nabízená řešení základních ...