• Věnná města českých královen - Lokalizační modul 

      Autor: Lukáš Melcher; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Tato práce rozebírá možnosti využití metod strojového zpracování obrazu pro určení pozice pomocí knihovny OpenCV. Diskutuje rovněž využitelnost metody pro účely virtuální a rozšířené reality. Na základě rozpoznání známých ...
    • Věnná města Českých Královen - Prototyp klienta v herním enginu Unreal Engine 4 

      Autor: Hanna Korniushyna; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací historické scény ve virtuální realitě na základě dat z datového úložiště. Dalším z cílů této práce je modifikace zásuvného modulu pro generování budov v ...
    • Věnná města českých královen - Úprava 3D modelů ve virtuální realitě 

      Autor: Patrik Křepinský; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      V analytické části práce zpočátku popisuje zařízení HTC Vive a HTC Vive Pro, v této kapitole popisuje některé praktiky a časté problémy s virtuální realitou. Následně je popis některých technik manipulace a vizualizace 3D ...
    • Virtuální logické hry 

      Autor: Lukáš Bárta; Vedoucí práce: Klán Petr; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-17)
      Tato bakalářská práce se zabývá navržením, implementací a testování logické hry pro virtuální realitu. Nejdříve je krátce představena virtuální realita a vytvořena analýza desktopových logických her. Pro prvotní koncept ...
    • Výuka anglického jazyka ve virtuální realitě 

      Autor: Josef Struž; Vedoucí práce: Husák Jan; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a naprogramovat hru ve virtuální realitě na výuku angličtiny. Aplikace byla implementována v herním enginu Unity. Grafické prostředí programu bylo vytvořeno pomocí softwarů Blender, ...