Prohlížení Fakulta informačních technologií dle předmětu "game design"
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
-
Implementace multiplayerové hry pro dva hráče v Unreal Enginu
; Vedoucí práce: Vesecký Adam; Oponent práce: Kuchař Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)Tato diplomová práce popisuje vývoj multiplayerové kooperační hry pro dva hráče v Unreal Enginu, počínaje úvodem do vývoje her, analýzou podobných her a popisem multiplayerových řešení. Dále je popsáno vytvoření designového ... -
Neckventure: 2D plošinová hra
; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Matoušek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Tato práce se zaměřuje na vytvoření 2D plošinové hry s názvem "Neckventure" určené pro jednoho hráče, přičemž inspirací pro tuto hru jsou již existující tituly podobného charakteru. Teoretická část práce proto zkoumá ... -
Vytvoření počítačové verze deskové hry v jazyce Java
; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Guth Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)Hlavním smyslem celé práce je převést deskovou hru Vzdušný souboj stíhačů do virtuální podoby webové aplikace. Nejdříve analyzuji danou problematiku z hlediska historie a existujících řešení, poté vytvořím základní návrh ...