Prohlížení katedra biomedicínské techniky dle autora "Zlámal Jaroslav"
-
Aplikace medicínských diagnostických metod v oblasti marketingové komunikace
Autor: Pospíšilová Hana; Vedoucí práce: Rosenlacher Pavel; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-03) -
Marketing zdravotnických zařízení
Autor: Kobilková Karolina; Vedoucí práce: Borovský Juraj; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2010-06-04)Predmetem mé diplomové práce "Marketing zdravotnických zarízení" bylo prozkoumat konkurenci mezi zdravotnickými zarízeními, možnosti marketingu nemocnic v Ceské republice a návazne aplikovat poznatky na vybranou ceskou ... -
Marketingová strategie polohovatelného lůžka
Autor: Kindlová Monika; Vedoucí práce: Rosenlacher Pavel; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-03) -
Marketingový výzkum v oblasti nové technologie pro mechanické invalidní vozíky
Autor: Mikšíčková Petra; Vedoucí práce: Jakubův Lenka; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Možnosti využití biomedicínské techniky v neuromarketingu
Autor: Ulrichová Hana; Vedoucí práce: Rosenlacher Pavel; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-09-05) -
Nákupní marketing v zdravotnickém zařízení
Autor: Radostová Edita; Vedoucí práce: Borovský Juraj; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2010-06-11)Pojem marketing je v současné době skloňován ve všech pádech, avšak často je chápán pouze jako jeden z prodejních nástrojů. Aby mohla organizace poskytovat své služby dalším subjektům, musí vystupovat nejen v roli prodejce, ... -
Podnikání ve zdravotnictví
Autor: Švandrlíková Markéta; Vedoucí práce: Borovský Juraj; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2010-06-04)Práce přináší náhled na podnikání v českém zdravotnictví a poskytuje přehled legislativních podmínek podnikání a dokumentů, které se založení a vedení soukromé zdravotnické praxe týkají. V aplikační části je potom modelově ... -
Praktický lékař jako součást marketingového řetězce zdravotnických zařízení
Autor: Zemanová Lenka; Vedoucí práce: Borovský Juraj; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Strategický marketing protetické firmy
Autor: Kuštán Jan; Vedoucí práce: Rosenlacher Pavel; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)