• Aplikace medicínských diagnostických metod v oblasti marketingové komunikace 

      Autor: Pospíšilová Hana; Vedoucí práce: Rosenlacher Pavel; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-03)
    • Marketing zdravotnických zařízení 

      Autor: Kobilková Karolina; Vedoucí práce: Borovský Juraj; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2010-06-04)
      Predmetem mé diplomové práce "Marketing zdravotnických zarízení" bylo prozkoumat konkurenci mezi zdravotnickými zarízeními, možnosti marketingu nemocnic v Ceské republice a návazne aplikovat poznatky na vybranou ceskou ...
    • Marketingová strategie polohovatelného lůžka 

      Autor: Kindlová Monika; Vedoucí práce: Rosenlacher Pavel; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-03)
    • Marketingový výzkum v oblasti nové technologie pro mechanické invalidní vozíky 

      Autor: Mikšíčková Petra; Vedoucí práce: Jakubův Lenka; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Možnosti využití biomedicínské techniky v neuromarketingu 

      Autor: Ulrichová Hana; Vedoucí práce: Rosenlacher Pavel; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-09-05)
    • Nákupní marketing v zdravotnickém zařízení 

      Autor: Radostová Edita; Vedoucí práce: Borovský Juraj; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2010-06-11)
      Pojem marketing je v současné době skloňován ve všech pádech, avšak často je chápán pouze jako jeden z prodejních nástrojů. Aby mohla organizace poskytovat své služby dalším subjektům, musí vystupovat nejen v roli prodejce, ...
    • Podnikání ve zdravotnictví 

      Autor: Švandrlíková Markéta; Vedoucí práce: Borovský Juraj; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2010-06-04)
      Práce přináší náhled na podnikání v českém zdravotnictví a poskytuje přehled legislativních podmínek podnikání a dokumentů, které se založení a vedení soukromé zdravotnické praxe týkají. V aplikační části je potom modelově ...
    • Praktický lékař jako součást marketingového řetězce zdravotnických zařízení 

      Autor: Zemanová Lenka; Vedoucí práce: Borovský Juraj; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Strategický marketing protetické firmy 

      Autor: Kuštán Jan; Vedoucí práce: Rosenlacher Pavel; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)