• Hodnocení závislosti psychofyziologické kondice pilotů na typu manévru 

      Autor: Sofiia Pankova; Vedoucí práce: Socha Vladimír; Oponent práce: Hadáčková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-11)
      Zkoumání psychofyziologického stavu (stresu) u leteckého personálu je neoddělitelnou součásti pro zajištění bezpečnosti v oblasti letecké dopravy. Na základě různých studií vyplývá, že hodnocení stresu pomocí biosignálů, ...
    • Komplexní hodnocení únavy pilotů z pohledu fyziologických parametrů 

      Autor: Dilara Duman; Vedoucí práce: Socha Vladimír; Oponent práce: Oniščenko Boris
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-15)
      Únava pilotů je jedním z hlavních důvodů leteckých nehod, ke kterým došlo v důsledku pochybení lidského činitele. Z tohoto důvodu je v zájmu zachování nejvyšších standardů letové bezpečnosti ve všech fázích letu zásadní ...
    • Návrh a verifikace metod hodnocení pilotních schopností a dovedností v EBT 

      Autor: Mario Šafárik; Vedoucí práce: Socha Vladimír; Oponent práce: Štumbauer Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-21)
      Předmětem diplomové práce s názvem "Návrh a verifikace metod hodnocení pilotních schopností a dovedností v EBT" je přiblížení problematiky leteckého výcviku v civilním letectví a na základě získaných naměřených parametrů ...
    • Vliv přechodu z analogového na glass kokpit a naopak na výkonnost pilota 

      Autor: Artur Luchkov; Vedoucí práce: Socha Vladimír; Oponent práce: Oniščenko Boris
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-08)
      Oblast designu kokpitu letadla je v současné době zastoupena 2 odlišnými rozvrženími: analogovým a digitálním (glass cockpit) zobrazením údajů. Během své profesionální cesty může pilot občas muset mezi těmito rozvrženími ...