Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Porovnání simulací jízdních cyklů elektro hybridního vozidla, Comparison of EHV driving cycles simulations
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)
Předmětem bakalářské práce "Porovnání simulací jízdních cyklů elektro hybridního vozidla" bylo provést simulace několika elektro hybridních vozidel v jízdních cyklech NEFZ a WLTP a vlastním cyklu a porovnat výsledky s ...
Porovnání vhodných grafických enginů pro interaktivní vozidlové simulátory, Study of suitable graphical engines for interactive driving simulators
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)
Předmětem bakalářské práce "Porovnání vhodných grafických enginů pro interaktivní vozidlové simulátory" je zmapování historického vývoje a současných technologií v oblasti herních enginů. V první části této práce je popsán ...
Optimalizace výkonu elektrokola pro využití v provozu v Praze, Optimizing the performance of electric bike for use in traffic in prague
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
Předmětem bakalářské práce na téma "Optimalizace výkonu elektrokola pro použití v provozu v Praze" je teoretická příprava pro stavbu elektrokola pro středně kopcovité město s vysokou hustotou IAD a MHD. Zanalyzuji všechny ...
Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP, HEV control optimization with respect to WLTP standard
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
Předmětem diplomové práce "Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP" je sestavit model dvou konceptů hybridních elektrických vozidel. Cílem práce je navrhnout strategii řízení HEV a ...
Tvorba počítačových 3D modelů segmentů komunikací pro vozidlové simulátory, Creation of 3D Models of Road Infrastructure Segments for Vehicle Simulators
; Vedoucí práce: Novotný Stanislav; Oponent práce: Smíšek Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)
Předmětem bakalářské práce "Tvorba počítačových 3D modelů segmentů komunikací pro vozidlové simulátory" je vytvořit metodu efektivního generování silniční infrastruktury pro snadné vytváření scénářů pro vozidlové simulátory. ...
Automatická tvorba provozu ve scénářích pro vozidlové simulátory, Automated creation of traffic in scenarios for driving simulators
; Vedoucí práce: Novotný Stanislav; Oponent práce: Smíšek Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
Předmětem diplomové práce "Automatická tvorba provozu ve scénářích pro vozidlové simulátory" je vytvořit metodu automatického vytváření všech souborů potřebných k definici animace pro snadné a rychlé generování provozu do ...
Reakční čas řidičů, The reaction time of drivers
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
V této práci je řešena reakční doba řidiče a její délka vzhledem k bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích. V úvodní části je rozebrána reakční doba včetně aspektů, které jí ovlivňují. Dále následuje měření reakčních ...