Zobrazují se záznamy 90-109 z 119

    • Tepelná rovnováha elektrického aktuátoru 

      Autor: Opletalová Bára; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-22)
      Předmětem bakalářské práce "Tepelná rovnováha elektrického aktuátoru" je uvést přehled pojmů týkajících se přenosu tepla, a na základě tohoto popisu určit přenosy tepla v elektrickém aktuátoru. Dále popsat aktuátor a jeho ...
    • Turbulence v letecké dopravě 

      Autor: Hájek Ondřej; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Müller Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-29)
    • Tvorba pevné fáze při zamrzání za extrémních podmínek a jeho vliv na systém DNOx 

      Autor: Blaščík Marek; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Trojan Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-23)
      Tato práce přináší vyhodnocení procesu tvorby pevné fáze media AdBlue v selektivním katalyzátoru DNOX, vyráběném firmou BOSCH. Pro studii procesu zamrzání media byly provedeny čtyři teplotní zkoušky v klimatické komoře při ...
    • Tvorba počítačových 3D modelů segmentů komunikací pro vozidlové simulátory 

      Autor: Pudová Klára; Vedoucí práce: Novotný Stanislav; Oponent práce: Smíšek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)
      Předmětem bakalářské práce "Tvorba počítačových 3D modelů segmentů komunikací pro vozidlové simulátory" je vytvořit metodu efektivního generování silniční infrastruktury pro snadné vytváření scénářů pro vozidlové simulátory. ...
    • Uplatnění prvků pasivní bezpečnosti při kolizích s objekty infratruktury 

      Autor: Vinař Petr; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Plomer Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-24)
      Práce se zabývá popisem hlavních kolizních prvků infrastruktury pro dopravní prostředky. Práce je rozdělena na pět části. V první části se věnuje identifikaci a popisu objektů. V druhé části je statistický rozbor nehodovosti ...
    • Užitečné vizuální pole řidiče 

      Autor: Nádeník David; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Novák Mirko
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-31)
      Tato diplomová práce se zabývá užitečným vizuálním polem řidiče. V teoretické části se zaměřuje na vizuální pole řidiče, na vliv vizuálních faktorů na bezpečnost jízdy a na problematiku reklamních zařízení podél pozemních ...
    • Únava jezdce na motocyklu jako prvek bezpečnosti 

      Autor: Chotěbor Petr; Vedoucí práce: Kadlecová Jana; Oponent práce: Janák Radim
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Úprava přeplňovaných vznětových motorů 

      Autor: Stránský Václav; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Levý Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Úpravy přeplňovaných motorů a analýza jejich parametrů 

      Autor: Stránský Václav; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Kotek Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-12)
    • Vlakový simulátor pro účely výzkumu a výcviku 

      Autor: Najzarová Hana; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Leso Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Vliv ambientního osvětlení v kombinaci s EVA varováním na reakční dobu řidiče 

      Autor: Petr Ondomiši; Vedoucí práce: Olstam Johan; Oponent práce: Danev Stefan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-11)
      Vozidla integrovaného záchranného systému čelí zvýšenému dopravnímu riziku z důvodu výjimek z dopravních předpisů, které se na ně vztahují, když zasahují na místě nehody. Mezi tyto výjimky patří možnost překročení maximální ...
    • Vliv pneumatik na jízdní vlastnosti vozidel 

      Autor: Dvořáček Radek; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Koloc Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-09)
    • Vliv rozvoje pasivní bezpečnosti na následcích dopravních nehod 

      Autor: Novotný Jan; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Říha Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-24)
      Předmětem bakalářské práce "Vliv rozvoje pasivní bezpečnosti na následcích dopravních nehod" je popsat prvky pasivní bezpečnosti a jejich vliv na závažnosti poranění. Dále je nastíněn vývoj automobilové bezpečnosti se ...
    • Vliv stárnutí na vybraná asfaltová pojiva 

      Autor: Blaščík Marek; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Skronka Gabriel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Tato diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení dat naměřených na asfaltu s penetrací 50/70 mm. Byly zvoleny dvě typy modifikací, dohromady tedy tři typy zkušebních vzorků (nemodifikovaný asfalt, RET modifikace s PPA a ...
    • Vliv zklidňovacích prků na spotřebu paliva a emise 

      Autor: Morávek Martin; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Hönig Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-25)
      Předmětem bakalářské práce ?Vliv zklidňovacích prvků na spotřebu paliva a emise? je analýza problémů, které přináší neplynulá jízda, způsobená výrazným snížením rychlosti. Teoretická část se zabývá popisem jednotlivých ...
    • Využití elektrokol v provozu Prahy z hlediska bezpečnosti a členitosti terénu 

      Autor: Jáneš Lukáš; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Radová Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu elektrokol, jako vhodný dopravní prostředek do centra Prahy a podobných měst. Vyhodnocuji, zda jsou elektrokola vhodná pro občany v takto vertikálně členěném prostředí a zda ...
    • Využití telematiky k optimalizaci zemědělských strojů 

      Autor: Jaroslav Pinkas; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Dovol Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
      Moderní, nejen zemědělské, stroje jsou vybaveny telematickými jednotkami pro sledování a záznam provozních informací. Tyto informace nemusí sloužit pouze pro záznam historie pohybu stroje, ale jsou také užitečné pro sledování ...
    • Využití ztrátové energie pérovaní vozidla 

      Autor: Vinař Petr; Vedoucí práce: Plomer Jan; Oponent práce: Šolc Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Práce se zabývá konstrukcí dodatečného mechanismu umístěného v podvozku vozidla pro generování elektrického proudu při vertikálním pohybu vozidla při jízdě po vozovce. Práce je rozdělena na pět části. První část se věnuje ...
    • Vývoj spalovacího motoru a jeho účinnost 

      Autor: Prouza Petr; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Řípa Robin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)
      Diplomová práce řeší veškerá konstrukční řešení a vhodná nastavení pro dosažení co nejvyšší možné účinnosti pístového spalovacího motoru (zážehového a vznětového). Mnoho prostoru je věnováno spalovacímu prostoru, neboť ...
    • Vývojové směry konstrukcí a provozu DP 

      Autor: Brabec Adam; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-09-14)