• Měření a analýza jízdní dynamiky silničních závodních motocyklů 

      Autor: Josef Svoboda; Vedoucí práce: Toman Přemysl; Oponent práce: Nouzovský Luboš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Diplomová práce se zabývá měřením a analýzou dat jízdní dynamiky silničních závodních motocyklů. V první části práce je uvedena studie systémů používaných pro záznam dat závodních motocyklů, včetně měřených veličin a ...
    • Model systému e-bikesharingu pro středně velké komunity uživatelů 

      Autor: Chmelařová Eliška; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Skolilová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-14)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití e-bikesharingu. Seznamuje s problematikou konstrukce elektrokola a finanční náročností jeho provozu. Dále se zabývá již fungujícími systémy e-bikesharingu ve světě. ...
    • Možnosti analýzy poklesu pozornosti řidičů 

      Autor: Strušková Kamila; Vedoucí práce: Novák Mirko; Oponent práce: Novotný Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Možnosti ochrany posádky při převrácení vozidla 

      Autor: Klominská Michaela; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Tauberová Šárka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)
      Bakalářská práce je věnována bezpečnosti osobních automobilů, především prvkům pasivní bezpečnosti. Jejich využití a možnost ochrany posádky při dopravních nehodách, konkrétně při převrácení vozidla. Dále jsou zde uvedené ...
    • Možnosti využití systému eCall pro ultralehké letouny 

      Autor: Franěk Jan; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Němec Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Návrh a optimalizace stavitelné hlavy řízení motocyklu 

      Autor: Vítězslav Malínský; Vedoucí práce: Toman Přemysl; Oponent práce: Micka Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
      Bakalářské práce se zabývá návrhem, optimalizací o ověřením stavitelné hlavy řízení. V první části práce je popsáno řízení motocyklu a jsou uvedeny typy motocyklových rámů podle konstrukce a užitého materiálu. Cílem práce ...
    • Návrh a zkoušky nového materiálu pro elektronický plynový pedál 

      Autor: Macháček David; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Řehoř Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-25)
      Cílem této bakalářské práce je nalezení optimálního nového materiálu pro elektronický plynový pedál za podmínek se zvýšenou vlhkostí. Současný materiál PA6 GF30 při vyšších relativních vlhkostech nasáká poměrně dost molekuly ...
    • Návrh kloubového výložníku minirypadla ve váhové kategorii 1,4 - 2,0 t 

      Autor: Novotný Lukáš; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Voštová Věra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Návrh konstrukčních úprav exteriéru osobního automobilu 

      Autor: Ronza Miroslav; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Levý Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Návrh optimalizace parkovacích systémů osobních vozidel 

      Autor: Barbora Goláňová; Vedoucí práce: Lehet David; Oponent práce: Orlický Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)
      Diplomová práce se věnuje parkovacím asistentů ve fázi vývoje. Pojednává o v současnou chvíli využívaných asistenčních systémech a jejich principech. Popisuje způsoby měření pomocí eye trackeru a rozebírá budoucí vývoj ...
    • Návrh optimálního ovládání klimatizace osobního automobilu podle metody QFD 

      Autor: Lenártová Petra; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Votruba Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-31)
      Diplomová práce je zaměřena na ovládání klimatizace osobního automobilu. Cíl práce stanovuje, k čemu práce směřuje a metodika práce popisuje , jak tohoto cíle bude dosaženo. Teoretická část práce se zabývá rozdělením ...
    • Návrh package a konstrukce lehkého městského elektromobilu 

      Autor: Michal Cenkner; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Diplomová práce je zaměřená na komplexní řešení malého městského elektromobilu. V úvodu práce jsou podrobně rozebrána dvě konkurenční vozidla. Dále je řešen package vozidla s ohledem na funkčnost a legislativu. Následně ...
    • Návrh pérování zadní nápravy vozidla T 810 4x4 

      Autor: Tůma Michal; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Uhříček Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Návrh pohonu lehkého městského elektromobilu 

      Autor: Tomáš Sommer; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Růžička Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Diplomová práce se zabývá návrhem pohonu pro malý městský elektromobil. Na začátku práce bude probrána potřebná teorie k zvládnutí dané problematiky. Následně pak bude vybrán nejlépe vyhovující elektromotor a k němu vhodná ...
    • Návrh sériového hybridního pohonu pro taktické vozidlo 

      Autor: Morávek Martin; Vedoucí práce: Blažek Petr; Oponent práce: Černý Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-10)
      Předmětem této diplomové práce je implementace sériového hybridního pohonu do vojenského taktického vozidla. V teoretické části práce je uveden a popsán přehled možných pohonů vozidel a jejich komponent. Následuje stručný ...
    • Objektivní hodnocení užitných vlastností nákladních automobilů 

      Autor: Slabý Martin; Vedoucí práce: Opava Jaroslav; Oponent práce: Janda Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-21)
      Diplomová práce se zabývá specifikací nákladních automobilů a jejich užitných vlastností, které ovlivňují výběr z pohledu zákazníka. Práce v teoretické části seznamuje čtenáře se současnou situací v nákladní silniční ...
    • Optimalizace inovovaného řešení uživatelského rozhraní klimatizace automobilu 

      Autor: Malý Michal; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Radová Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-01)
      Diplomová práce "Optimalizace inovovaného řešení uživatelského rozhraní klimatizace automobilu" popisuje aplikaci metod kvality ve fázi vývoje výrobku na reálný problém v podobě potřeby optimalizace uživatelského rozhraní ...
    • Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP 

      Autor: Jolana Heřmanová; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
      Předmětem diplomové práce "Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP" je sestavit model dvou konceptů hybridních elektrických vozidel. Cílem práce je navrhnout strategii řízení HEV a ...
    • Optimalizace výkonu elektrokola pro využití v provozu v Praze 

      Autor: Šlapák Michal; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Předmětem bakalářské práce na téma "Optimalizace výkonu elektrokola pro použití v provozu v Praze" je teoretická příprava pro stavbu elektrokola pro středně kopcovité město s vysokou hustotou IAD a MHD. Zanalyzuji všechny ...
    • Ověření vlastností pasivní bezpečnosti elektrického vozidla kategorie L7 

      Autor: Ondřej Veselý; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Kletečková Kristína
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Primárním cílem této práce je návrh metodiky testování pasivní bezpečnosti vozidel kategorie L7, společně s ověřením bezpečnosti na Fakultě dopravní vyvíjeného vozidla této kategorie, čehož je docíleno pomocí simulace ...