• Analýza diskrétních nehodových dat 

      Autor: Skákalová Barbora; Vedoucí práce: Nagy Ivan; Oponent práce: Suzdaleva Evgenia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-30)
      Tato práce se zabývá analýzou diskrétních nehodových dat dopravní nehodovosti silničních vozidel na uzemí hlavního města Prahy. Na naměřených diskrétních nehodových datech jsou provedeny úpravy a popsána práce s nimi při ...
    • Časově frekvenční analýza hluku pohybujících se vozidel a její aplikace 

      Autor: Riegerová Renáta; Vedoucí práce: Vlček Miroslav; Oponent práce: Kraus František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Detekce horkoběžnosti železničního dvojkolí 

      Autor: Ksandr Lukáš; Vedoucí práce: Přikryl Jan; Oponent práce: Borka Jindřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-26)
      Diplomová práce navazuje na bakalářskou práci, zabývající se bezkontaktním měřením teplotních polí ložiskových skříní jedoucích vlaků. Teplotní pole pak vyhodnocuje a zkoumá, zda jsou ložiska v pořádku, či nikoliv. V práci ...
    • Dopravní modely jako pomocné nástroje dopravního inženýra-případová studie 

      Autor: Vítovec Jan; Vedoucí práce: Přikryl Jan; Oponent práce: Kovařík Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-05)
    • Efektivita dopravního signalizačního systému GLOSA pro konvenční a automatizovaná vozidla v inteligentním městě 

      Autor: Hossam Anany; Vedoucí práce: Přikryl Jan; Oponent práce: Grönberg Rebecca
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
      Tato práce prezentuje studii mikrosimulace dopravy, která zkoumá stav techniky v řízení dopravy (GLOSA) pro vozidla v inteligentních městech. Simulace se provádějí za účelem analýzy vlivu na dopravní výkonnost, kdy více ...
    • Inicializace algoritmu pro bayesovský odhad modelu směsi komponent 

      Autor: Mlynářová Tereza; Vedoucí práce: Nagy Ivan; Oponent práce: Suzdaleva Evgenia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-04)
    • Měření fronty vozidel pomocí videodetekce při rušivých vlivech prostředí 

      Autor: Janouch Jiří; Vedoucí práce: Přikryl Jan; Oponent práce: Kovář Bohumil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-23)
    • Nová metoda identifikace nestacionárních signálů 

      Autor: Le Calloch Thibaut; Vedoucí práce: Vlček Miroslav; Oponent práce: Kraus František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Ověření mikroskopických modelů dopravy na reálných dopravních datech 

      Autor: Vaniš Miroslav; Vedoucí práce: Přikryl Jan; Oponent práce: Tichý Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-30)
      V této diplomové práci studujeme vybrané mikroskopické modely, které se snaží napodobit chování dopravního toku. V teoretické části představíme základní principy spojené s~těmito modely. Představíme skupinu hlavních ...
    • Přenosové jevy v mezní vrstvě leteckého profilu s vlivem povrchové drsnosti 

      Autor: Kuklová Jana; Vedoucí práce: Vítů Tomáš; Oponent práce: Novák Rudolf
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-23)
    • Snížení doby jízdy v městské dopravní síti pomocí lokálního směrování 

      Autor: Maia Pereira André; Vedoucí práce: Přibyl Ondřej; Oponent práce: Dieckmann Claudia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-10)
      The thesis explores the concept of local level routing, where vehicles receive either travel times or route advice based on accurate short-term traffic conditions to reroute themselves throughout a network. We focus on ...
    • Testování vybraných dopravních veličin pro jejich použití ke klasifikace 

      Autor: Pařízek Tomáš; Vedoucí práce: Nagy Ivan; Oponent práce: Suzdaleva Evgenia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)