Efektivita dopravního signalizačního systému GLOSA pro konvenční a automatizovaná vozidla v inteligentním městě
Effectiveness of a Speed Advisory Traffic Signal System for Conventional and Automated Vehicles in a Smart City
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Hossam Anany
Vedoucí práce
Přikryl Jan
Oponent práce
Grönberg Rebecca
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav aplikované matematikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce prezentuje studii mikrosimulace dopravy, která zkoumá stav techniky v řízení dopravy (GLOSA) pro vozidla v inteligentních městech. Simulace se provádějí za účelem analýzy vlivu na dopravní výkonnost, kdy více řidičů splňuje rychlostní radu. Přístup ke správě GLOSA je také zpřístupněn pro jeho schopnost zlepšit efektivitu provozu ve smíšeném prostředí konvenčních a automatizovaných vozidel, jakož i při plném proniknutí pouze propojených automatizovaných vozidel na trh. This thesis presents a traffic microsimulation study that investigates the state-of-the-art in traffic management (GLOSA) for vehicles in smart cities. The simulations are performed to analyze the effect on traffic performance when more drivers comply to the speed advice. The GLOSA management approach is also accessed for its capability to improve traffic efficiency in a mixed environment of conventional and automated vehicles, as well as in a full market penetration of only connected automated vehicles.