• Generativní modely pro detekci L-H přechodu v plazmatu na tokamaku COMPASS 

      Autor: Matěj Zorek; Vedoucí práce: Škvára Vít; Oponent práce: Franc Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-07-24)
      Tato práce se zabývá generativními modely vhodnými ke klasifikaci režimů udržitelnosti plazmatu v tokamaku COMPASS. Mezi použité klasifikační modely se řadí Support Vector Machine, Gradient Tree Boosting a neuronové sítě. ...
    • Generování seznamu událostí v signálu pomocí neuronových sítí 

      Autor: Martin Kovanda; Vedoucí práce: Chlada Milan; Oponent práce: Víta Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-27)
      Cílem práce je rešerše metod hlubokého učení a následná aplikace shrnutých poznatků pro dekompozici signálu do jednotlivých zdrojů a detekci událostí v signálu. V první části je zkoumána možnost aplikace modifikovaných ...
    • Sémantická segmentace plodin z časových řad snímků Sentinel-2 

      Autor: Emanuel Frátrik; Vedoucí práce: Šorel Michal; Oponent práce: Potůčková Markéta
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)
      Satelity misie Sentinel-2 sú v súčasnej dobe veľmi cenným zdrojov dát pre automatizáciu mapovania pokrytia krajiny. V prípade sémantickej segmentácie typov plodín, ktorou sa zaoberáme v našej práci, je esenciálne aby na ...
    • Vyhodnocení efektivity reklamy za použití detektoru lidí a odhadování směru pohledu. 

      Autor: Thi Thu Hien Nguyenová; Vedoucí práce: Naiser Filip; Oponent práce: Franc Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-27)
      Cílem této práce bylo vytvořit algoritmus, který je schopen odhadovat, zda se osoba vyskytující se na vstupním obrázku dívá na reklamní baner (citylight). To zahrnovalo seznámit se s problematikou kalibrace kamery. Prostudovat ...