Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Implementace zobrazovacího systému v jazyce Rust, Implementation of rendering system in Rust
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
Vulkan je dnes de-facto štandardom pre otvorené mnoho-platformové vykresľovanie grafiky v reálnom čase. Vývojári môžu vďaka Vulkanu naplno využiť silu grafických kariet na mnohých platformách vďaka jeho jednotnému dizajnu. ...
Přímé zobrazování procedurálních modelů, Direct Rendering of Procedural Models
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
Projekty ve oboru 3D grafiky mohou být zaměřeny na renderování obrovských scén s velkým počtem objektů. Člověk není schopen je vytvořit manuálně za krátkou dobu. Pro řešení tohoto problému objekty mohou být vytvořeny ...
Generování jeskynních systémů, Cave Networks Generation
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)
Tato bakalářská práce představuje nástroj pro procedurální generování jeskynních systémů za použití algoritmu pro nejkratší cestu, algoritmu Primitive Sweeping, algoritmu Marching Cubes a dalších algoritmů z počítačové ...