Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Více-uživatelské prostředí pro výuku ve virtuální realitě, Multi-user environment for teaching in VR
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žákovská Uršula (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-18)
Tato práce se zabývá možnostmi využití virtuální reality ve školním vyučování. Zkoumaná je zejména možnost víceuživatelského systému, ve kterém žáci společně s lektorem sdílí fyzický prostor a podobným způsobem sdílí i ...
Návrh a interaktivní primitiva zaškolovacích zážitků ve VR, Design and interactive primitives of training experiences in VR
; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Rada Vojtěch (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
Táto práca popisuje návrh a vývoj inštruktážnej aplikácie a editora. Cieľom inštruktážnej aplikácie je napomáhať k efektívnejšiemu školeniu prostredníctvom sférického videa a virtuálnej reality. Editor potom slúži ako ...
Knihovna a čtení knih ve VR, Library and Reading Books in VR
; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Pavlovec Václav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
Tento projekt se zabývá analýzou a vývojem aplikace v Unity pro čtení knih ve virtuální realitě. Cílem projektu je vytvořit aplikaci, která bude mít všechny funkce elektronické knihy a zároveň přinese nové funkce, které ...
Sledování více uživatelů VR světa ve sdíleném fyzickém prostoru, Tracking multiple VR users in a shared physical space
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žákovská Uršula (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
Tato práce představuje návrh a implementaci komplexního systému pro vytváření víceuživatelských zážitků ve virtuální realitě (VR). Práce se primárně zaměřila na vývoj pluginu založeného na enginu OpenXR se zvláštním důrazem ...
Nové techniky výběru, manipulace a umístění objektů pro editaci světa ve VR, New techniques for selecting, manipulating and placing objects for world editing inside VR
; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Kučera Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)
S rostoucí popularitou virtuální reality s tímto typem aplikací pracuje stále více vý-vojářů a designérů. Při vytváření scén ve VR však dochází k problémům. Zatímco scény lze vytvářet na běžném monitoru počítače, jejich ...
Srovnání diegetických a nediegetických navigačních prvků ve virtuální realitě, Comparation of diegetic and nondiegetic navigational methods in virtual reality
; Vedoucí práce: Radakulan Vojtěch; Oponent práce: Žákovská Uršula (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)
Tato práce se zaměřuje na možnosti diegetické a nediegetické navigace ve virtuální realitě (VR) v kontextu kulturního dědictví. V práci jsou porovnávány různé typy UI a přístupy k navigaci uživatele v počítačových či VR ...