Now showing items 1-3 of 3

    • Knihovna materiálů v Unity 

      Author: Fedor Timushev; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tento projekt se zabýval a popsal problematiku modelování vzhledu materiálů s důrazem na fyzikálně založené modely. Dotýká se také témat tvorby materiálů pomocí shader grafů, pomocí nichž byly vytvořeny specializované ...
    • Realistické metriky 3D scén 

      Author: Vladimír Vlček; Supervisor: Hendrich Jakub; Opponent: Janisch Jaromír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Práce se zabývá analýzou složitosti scén ve 3D prostoru pomocí metrik. Hodnoty těchto metrik jsou porovnávány s výkonem algoritmů pro renderování scén. Výstupem práce je aplikace v jazyce C++, která dokáže nad zadanou ...
    • Zobrazování detailních modelů v Unreal Engine 

      Author: Dan Juříček; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)
      Cílem této práce je analýza nově vytvořené technologie od Unreal Engine 5 nazývaný Nanite Visualed Geometry. A následné porovnání rozdílů mezi použitím tradiční optimalizační technikou nazývanou diskrétní úrovně detailů. ...