Prohlížení katedra počítačové grafiky a interakce dle autora "Sloup Jaroslav"
-
Animace chemických reakcí
Autor: Hřebačka Filip; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Dynamická simulace tekutin
Autor: Kříž František; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30) -
Dynamický sněhový povrch
Autor: Dominik Dinh; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Práce, jejíž cílem je implementovat metodu akumulace sněhu na dynamických objektech v realném čase. Každý objekt má svou akumulační texturu, ve které se uchovává výška sněhu. Hlavní novou technikou představené v této metodě ... -
Editor geometrie v systému VRUT
Autor: Daniel Aschermann; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Tato práce se zabývá implementací modulu na úpravu geometrie do softwaru VRUT a obecným využitím a funkcionality softwaru VRUT. Mimo jiné ale zkoumá i jiné softwary podobných typů na úpravu geometrie a zabývá se rozdíly v ... -
Editor silniční sítě v systému Virtual Reality Universal Toolkit
Autor: Vojtěch Kolínský; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Tato práce má za cíl implementovat editor silničního grafu do již existujícího systému VRUT. Diskutuje oddělení simulační a editační vrstvy. Cílem této práce je navrhnout vhodný modul do modulárního systému VRUT, který ... -
Editor virtuálních světů
Autor: Petr Lhota; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Tato práce se zabývá procedurálním generováním terénů. Cílem práce je prozkoumat funkčnost a využití fraktálů, šumů a jim podobných algoritmů v počítačové grafice. Je doprovázená editorem s uživatelským rozhraním, který ... -
Efektivní vzorkování pro instantní radiozitu
Autor: Hyková Tereza; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30) -
Efektivní zobrazování volumetrických dat na GPU
Autor: Benátský Michal; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Experimenty s komprimovanými JPG obrázky
Autor: Květ Luboš; Vedoucí práce: Šimeček Ivan; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Finalizace modelů ve Virtuální Staré Praze
Autor: Žoha Vojtěch; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Generátor blesků pro kompositor Nuke
Autor: Dobřichovský Richard; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-26)Cílem této práce je vytvoření fyzikálně založeného simulátoru blesků jakožto efektu k použití ve filmové postprodukci. Tato práce nejprve zkoumá fyzikální podstatu blesků a prezentuje existující metody pro simulaci jejich ... -
Generování jeskynních systémů
Autor: Martin Douda; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)Tato bakalářská práce představuje nástroj pro procedurální generování jeskynních systémů za použití algoritmu pro nejkratší cestu, algoritmu Primitive Sweeping, algoritmu Marching Cubes a dalších algoritmů z počítačové ... -
Ilustrativní explodování 3D modelu
Autor: Uher Jiří; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30) -
Implementace vlakového simulátoru
Autor: Ondřej Mašek; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Práce se zabývá návrhem a implemen-tací aplikace pro simulaci jízdy vlakové soupravy po trati s jednoduchou i složi-tější topologií. Součástí je rovněž nástroj pro vytváření tratí odpovídající normám. -
Implementace zobrazovacího řetězce pomocí GPGPU technik
Autor: Jakub Profota; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato bakalářská práce implementuje jednoduchý zobrazovací řetězec pomocí technik obecných výpočtů na moderních grafických procesorech. Implementace v technologii CUDA se soustředí na efektivní paralelní rasterizaci ... -
Implementace zobrazovacího systému v jazyce Rust
Autor: Eduard Lavuš; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Vulkan je dnes de-facto štandardom pre otvorené mnoho-platformové vykresľovanie grafiky v reálnom čase. Vývojári môžu vďaka Vulkanu naplno využiť silu grafických kariet na mnohých platformách vďaka jeho jednotnému dizajnu. ... -
Knihovna pro katedru DCGI s webovým rozhraním
Autor: Vyhnal Přemysl; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Knihovna pro vykreslování textu v OpenGL
Autor: Karel Tomanec; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vykreslování textu a vývojem knihovny pro jeho vykreslování založené na OpenGL. Představuje základní typografické koncepty, existující formáty pro popis fontů a metody jejich ... -
Komponentový přístup při tvorbě objektů herní knihovny
Autor: Štýs Martin; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30) -
Manipulátory pro editaci transformačních matic a skriptování v I3T
Autor: Daniel Gruncl; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Cílem této práce je návrh manipulátorů interaktivní úpravy transformačních a projekčních matic a začlenění těchto manipulátorů do pro nástroj pro výuku transformací I3T. Návrh je učiněn na základě prostudování manipulátorů ...