• Herní engine pro implementaci deskových her 

      Autor: Kaiser Vojtěch; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Lukáč Michal
      Tato práce se zabývá tvorbou herního engine specificky určeného pro implementaci deskových her. Výsledek práce je funkční framework, ve kterém lze implementovat hry reprezentovatelné jednoduchým stavovým automatem. Pro ...
    • Porovnání skriptovacích jazyků podle efektivity napojení na nativní kód 

      Autor: Smrček Petr; Vedoucí práce: Barák Tomáš; Oponent práce: Lukáč Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-11)
      Tato práce se zabývá schopnostmi různých skriptovacích jazyků komunikovat s nativním kódem. Jsou zkoumány jazyky Lua, JavaScript (implementace V8) a C# (implementace Mono) a je testován jejich výkon pro volání skriptu z ...
    • Procedurální generování terénu s úrovněmi detailu 

      Autor: Dvořák Josef; Vedoucí práce: Hapala Michal; Oponent práce: Lukáč Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Procedurální generování úrovní pro hru "Bludiště" 

      Autor: Štembera Ondřej; Vedoucí práce: Lukáč Michal; Oponent práce: Sedláček David
    • Změna délky hudby 

      Autor: Štíbal Pavel; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Lukáč Michal
      Cílem této práce je prozkoumat a naimplementovat problematiku změny délky skladeb, kde se nezmění rychlost tempa ani vnímaní výšky tónu. Dalším úkolem je identifikovat parametry, které proces ovlivňují a následně provést ...
    • Změna délky hudby 

      Autor: Štíbal Pavel; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Lukáč Michal
      Cílem této práce je prozkoumat a naimplementovat problematiku změny délky skladeb, kde se nezmění rychlost tempa ani vnímaní výšky tónu. Dalším úkolem je identifikovat parametry, které proces ovlivňují a následně provést ...