• Adaptivní algoritmy syntézy obrazu 

      Autor: Jakub Hendrich; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Guthe Michael
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-20)
      Ray tracing as a rendering approach consists of two main parts: (1) finding the ray-scene intersections, and (2) evaluating the light contribution at the intersection. In contemporary production scenes, that contain up to ...
    • Hierarchie obálek pro výkonné sledování paprsku 

      Autor: Meister Daniel; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Polívka Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Fotorealistická syntéza obrazu staví na algoritmu sledování paprsku, který řeší problém nalezení nejbližšího průsečíku mezi daným paprskem a geometrickými primitivy scény. Přestože je tento problém geometricky velmi ...