• Internetový obchod evropského zboží pro vietnamský trh 

      Autor: Quang Vinh Bach; Vedoucí práce: Mannová Božena; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Cílem této bakalářské práce je analyzovat e-commerce možnosti na vietnamském trhu, navrhnout a vytvořit prototyp takového internetového obchodu a webové aplikace, které budou uživatelům vietnamského trhu nabízet vybrané ...
    • Marketingová strategie malé firmy v oblasti informačních technologií 

      Autor: Jakub Kašpar; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Wiedeman Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)
      Tato diplomová práce se zabývá navržením a rozvojem marketingové strategie, která má sloužit pro vylepšení fungování a konkurenceschopnosti malé IT firmy. Práce popisuje obecné marketingové nástroje, jež jsou dále aplikovány ...