Prohlížení Fakulta elektrotechnická dle autora "Čmolík Ladislav"
-
3D logická hra
Autor: Sára Veselá; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato práce se zabývá analýzou herních principů 3D logických počítačových her. Zejména logických her, které mění herní prostředí. Na základě této analýzy byla navržena 3D logická hra z pohledu první osoby a její design a ... -
3D logická hra z pohledu první osoby
Autor: Lucie Veverková; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Tato práce se zabývá analýzou herních principů logických her, analýzou celkového procesu návrhu levelů a modulárních komponent, k čemu slouží a jak se vytváří, a jmenuje dvě modelovací techniky. Na základě této analýzy ... -
3D tahová strategická hra
Autor: Viktor Bobůrka; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)Tato práce se zabývá vývojem tahové strategické počítačové hry. Skládá se především z herního návrhu, implementace herní logiky a tvorby modulárních komponent. -
3D úniková hra
Autor: Khanh Duong; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)Tento projekt se zaměřuje na analýzu principů herního designu, procesu vytváření her a využití modulárních komponentů. Hra bude úniková hra s téma zaměřené na školní předměty jako matematika, fyzika a chemie s cílem hráče ... -
Algoritmus pro rozmístění uzlů hierarchických vývojových diagramů
Autor: Tušla Tomáš; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Brada Přemysl
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Tato práce se zabývá tvorbou rozvržení pro hierarchické vývojové diagramy. Práce obsahuje analýzu několika algoritmů a jejich nedostatků při tvorbě tohoto typu rozvržení. Práce dále popisuje návrh a implementaci upraveného ... -
Analýza a návrh aplikace pro podporu studenů během studia na univerzitě
Autor: Lucie Baronová; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vytvoření návrhu pro novou studentskou agendu v rámci platformy HUB. Pro vytvoření návrhů bylo nutné provést výzkum s cílovou skupinou, na jehož základě vznikly požadavky na návrh ... -
Animace chemických reakcí
Autor: Hřebačka Filip; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Distribuované aplikace s více obrazovými výstupy
Autor: Drdlíček Michael; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Dotykové ovládání v automobilu
Autor: Malich Tomáš; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Macek Ondřej
Práce se zaměřuje na možnosti využití dotykového ovládání pro systémy palubních počítaču v automobilech. Text obsahuje analýzu dostupných řešení na trhu a návrhem nového řešení. Cílem práce bylo vytvoření prototypu navrženého ... -
Dvojúrovňové vykreslování volumetrických dat
Autor: Groll Jakub; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Slavík Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-24)Tato diplomová práce se zabývá metodou vykreslování volumetrických dat, která umožňuje kombinovat různé vizualizační techniky při akumulaci barvy a průhlednosti podél paprsku. Cílem práce je seznámit čtenáře s mechanismem ... -
Efektivní zadávání textů prostřednictvím televizních rozhraní
Autor: Panchártek Jan; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)Tato diplomová práce pojednává o problematice zadávání textů do televizních rozhraní. V první části analyzuje preference jednotlivých uživatelů při psaní textů na televizorech. Následně práce zkoumá již existující řešení. ... -
Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu
Autor: Richard Fošenbauer; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ... -
Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu
Autor: Richard Fošenbauer; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ... -
Herní engine pro hry typu Minecraft
Autor: Zdeněk Kolář; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)Tématem této bakalářské práce je generování a vykreslování herních prostředí pro hry podobným hře Minecraft. Pro tyto hry je specifický zdánlivě nekonečný procedurálně generovaný volumetrický svět, ve kterém se hráč může ... -
Hodnocení výkonu hráče ve strategických hrách
Autor: Lucie Rosenthalerová; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)V této práci rozebírám důležitost hodnocení výkonu hráče a zpětnou vazbu ve videohrách. Prozkoumávám hodnocení výkonu v různých hrách a žánrech. Také popisuji design a implementaci auto battle hry, která byla vytvořena pro ... -
Ilustrace pohybu mechanických součástí
Autor: Štětovská Markéta; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30) -
Ilustrativní explodování 3D modelu
Autor: Uher Jiří; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30) -
Ilustrativní vizualizace primárního okruhu jaderné elektrárny
Autor: Petr Brachaczek; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)V této diplomové práci řeším komplexní metody ilustračních technik pro zobrazení složitých objektů sestavených z mnoha částí. Kombinuji různé ilustrační techniky, dynamicky umisťované popisky komponent spolu s vhodným ... -
Integrace interních a externích popisků
Autor: Václav Pavlovec; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)Tato diplomová práce se zabývá automatickým rozmístěním popisků. Popisky mohou být umístěny přes daný objekt (angl. Internal Labelig) či vedle daného objektu (angl. External Labeling), přičemž jsou s ním spojeny čárou. V ... -
Interaktivní ilustrativní vizualizace 3d modelů
Autor: Čmolík Ladislav; Vedoucí práce: Slavík Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)