Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Model vyplachování dvoudobého pomaloběžného motoru spalujícího plynné palivo, Scavenging Model for a Low-speed Two Stroke Diesel with Gaseous Fuel Admission
; Vedoucí práce: Macek Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
Zhodnocení systémů přeplňování lokomotivního vznětového motoru, Assessment of Turbocharging Systems for Locomotive Diesel Engine
; Vedoucí práce: Macek Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-25)
Návrh jednoválcového závodního 4-dobého motocyklového motoru o objemu 250 cm3 vyhovujícímu předpisům FIM pro kategorii Moto3, Design of a Single Cylinder Four-Stroke Motorcycle Engine of 250 cm3 Displacement According to Moto3 FIM Regulations
; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Fořtl Karel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-18)
Tato práce se zabývá konstrukčním návrhem závodního jednoválcového čtyřdobého motocyklového motoru pro kategorii FIM Moto3. V rámci návrhu motoru je vypočteno vyvážení klikového mechanismu a pevnostní kontrola jeho ...
Optimalizace spotřeby paliva s použitím mild-hybridního pohonu vozidla, Optimizing vehicle fuel consumption using a mild-hybrid powertrain.
; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Macek Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)
Tato diplomová práce se zabývá přeměnou klasického vozidla poháněného spalovacím motorem na mild hybrid a optimalizace spotřeby paliva. Výzkum je prováděn za použití gradientních dat získaných na dané testovací trase a ...
Řízení turbodmychadla založené na modelu, Modeling and Control of Advanced Turbocharger System
; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Baramov Lubomír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-05)
Turbodmychadla jsou jedním z nejvíce inovativních objevů v minulém století (zejména pro automobilový průmysl). Poskytla nám metodu opětovného využití zbytečného výfukového plynu a produkce většího výkonu. S pokrokem v ...
Laděný sací systém pro existující karburátorový motor, Tuned intake system for a real carburettor engine
; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-24)
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním výkonu zážehového nepřeplňovaného spalovacího motoru úpravou sacího potrubí pro závodní aplikaci v soutěžích rallye. Jsou rozebraný teoretický zásady lazení potrubí a provedené simulace ...
Chlazení a výměníky tepla pro systém vodíkového palivového článku, Cooling and Heat Exchangers for Hydrogen Fuel Cell System
; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Zahradníček Radim (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-03)
V této diplomové práci je představen návrh chladicího systému a tepelného výměníku pro odul palivových buňek. Cílem diplomové práce je navrhnout tepelný výměník spolu s dalšími součástmi chladicího systému, jaké jsou ...
Tvorba , simulace a ověření modelů vzduchového systému spalovacího motoru pro použití v prediktivním řízení, Modelling, Simulation and Validation of Engine Models for Implementation of Model Predictive Control (MPC) Applied to Airpath
; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Nagano Shota (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-31)
This thesis deals with the creation of Engine models to simulate the engine airpath behaviour for implementation of a Model predictive control system to control the engine airpath. The models are simulated and validated ...
Development of GT-Power Model of a Gasoline Engine with Low Pressure EGR Suitable for Model-Based Predictive Control of an Air Path, Development of GT-Power Model of a Gasoline Engine with Low Pressure EGR Suitable for Model-Based Predictive Control of an Air Path
; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-03)
To develop an engine complying emission limits, reduce fuel consumption and enhance engine power output is a car manufacture’s task of the last years. New emission limits make this task even more challenging and to fulfil ...
Zvyšování výkonu spalovacích motorů laděním potrubních systémů, Powerboosting of ICEs by means of pipe systems tuning
; Vedoucí práce: Macek Jan; Oponent práce: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
Bakalářská práce se zabývá možným zvýšením výkonu atmosférického spalovacího motoru BMW M20B20 pomocí změn potrubních systémů motoru. V první části se práce věnuje laděným potrubním systémům společně s vlivem časování ...