• Analytické výpočtové metody pro návrh kompozitních elementů výrobních strojů 

      Autor: Malá Anna; Vedoucí práce: Mareš Tomáš; Oponent práce: Kulíšek Viktor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-28)
      Tato bakalářská práce se zabývá kompozitními materiály, popisem jejich vlastností a materiálových charakteristik. Dále jsou zde uvedeny příklady použití těchto materiálů při výrobě výrobních strojů a to především laminátů. ...
    • Návrh absorbéru energie pro elektrickou formuli eForce FEE Prague Formula 

      Autor: Adam Čumrda; Vedoucí práce: Kulíšek Viktor; Oponent práce: Doubrava Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-31)
      Tato práce popisuje problematiku návrhu deformačního prvku pro studentskou elektrickou formuli týmu eForce FEE Prague Formula. Hlavním cílem práce je volba nejlepšího řešení, které vyhoví požadavkům soutěže Formula Student. ...
    • Porovnání metod určení ohybové tuhosti navíjených nosníků 

      Autor: Michal Nepokoj; Vedoucí práce: Mareš Tomáš; Oponent práce: Kulíšek Viktor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-07)
      Práce se zabývá porovnáním metod pro výpočet ohybové tuhosti navíjených kompozitních nosníků metodami horního odhadu, dolního odhadu, matice ABD a modelu MKP.
    • Výpočtová analýza kompozitního rámu cyklistického kola 

      Autor: Hoyerová Klára; Vedoucí práce: Kulíšek Viktor; Oponent práce: Padovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-18)
      V práci je porovnán skořepinový a nosníkový MKP model kompozitního rámu cyklistického kola a posouzen vliv kompozitní skladby jednotlivých členů z hlediska výsledné tuhosti rámu a silového namáhání jednotlivých členů konstrukce.