Prohlížení Bakalářské práce - 12105 dle autora "Kulíšek Viktor"
-
Analytické výpočtové metody pro návrh kompozitních elementů výrobních strojů
Autor: Malá Anna; Vedoucí práce: Mareš Tomáš; Oponent práce: Kulíšek Viktor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-28)Tato bakalářská práce se zabývá kompozitními materiály, popisem jejich vlastností a materiálových charakteristik. Dále jsou zde uvedeny příklady použití těchto materiálů při výrobě výrobních strojů a to především laminátů. ... -
Návrh absorbéru energie pro elektrickou formuli eForce FEE Prague Formula
Autor: Adam Čumrda; Vedoucí práce: Kulíšek Viktor; Oponent práce: Doubrava Karel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-31)Tato práce popisuje problematiku návrhu deformačního prvku pro studentskou elektrickou formuli týmu eForce FEE Prague Formula. Hlavním cílem práce je volba nejlepšího řešení, které vyhoví požadavkům soutěže Formula Student. ... -
Porovnání metod určení ohybové tuhosti navíjených nosníků
Autor: Michal Nepokoj; Vedoucí práce: Mareš Tomáš; Oponent práce: Kulíšek Viktor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-07)Práce se zabývá porovnáním metod pro výpočet ohybové tuhosti navíjených kompozitních nosníků metodami horního odhadu, dolního odhadu, matice ABD a modelu MKP. -
Výpočtová analýza kompozitního rámu cyklistického kola
Autor: Hoyerová Klára; Vedoucí práce: Kulíšek Viktor; Oponent práce: Padovec Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-18)V práci je porovnán skořepinový a nosníkový MKP model kompozitního rámu cyklistického kola a posouzen vliv kompozitní skladby jednotlivých členů z hlediska výsledné tuhosti rámu a silového namáhání jednotlivých členů konstrukce.