Zobrazit minimální záznam

The issue of squealing noise from tramways



dc.contributor.advisorLidmila Martin
dc.contributor.authorPopíková Lucie
dc.date.accessioned2013-10-31T01:00:54Z
dc.date.available2013-10-31T01:00:54Z
dc.date.issued2013-10-31
dc.date.submitted2013-10-31 02:00:03.0
dc.identifierKOS-75040615905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/20023
dc.description.abstractDisertační práce obsahuje teoretickou analýzu kvílivého hluku, na kterou navazují měření provedená na reálných tramvajových tratích. Celkem byly provedeny desítky měření na osmi zkušebních úsecích. Jednotlivé úseky se lišily konstrukcí trati, poloměrem oblouku a tramvajovými vozy, které po nich projížděly. Naměřené výsledky byly zpracovány v příslušných softwarech k tomu určených. Po vzájemném porovnání naměřených hodnot byly formulovány jednotlivé dílčí závěry týkající se chování kvílivého hluku.Ze zpracováných výsledků bylo zjištěno základní dělení kvílivého hluku a jeho chování za daných podmínek. Závěrem disertační práce je shrnutí jednotlivých parametrů, které byly zkoumány a jejich možnost využití v praxi.
dc.description.abstractDissertation thesis consists of the theoretical analysis of squealing noise and measurement campaigns carried out on real tramway lines. There were evaluated tens of measurements on eight test sections. Individual sections varied in construction of the track, radius of curves and the type of tramway vehicles passing the test sections. The measured results were processed by relevant software. After mutual comparison of the results, partial conclusions regarding the behaviour of squealing noise were defined.The processed results were utilized for formulation of basic structuring of squealing noise and its behaviour under given conditions. In the final part of dissertation thesis there is summary of particular parameters that were examined and their possibility of using in practice.eng
dc.language.isocze
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectkvílivý hluk - squealing noise, tramvajová doprava - tramway traffic, akustické spektrum - akustic spectrum, zkušební úsek - test section, stacionární automatizovaný centrální mazací systém - stationary automated central lubrication system, hladina akustického tlaku - sound pressure levelcze
dc.titleProblematika kvílivého hluku z tramvajové dopravy
dc.titleThe issue of squealing noise from tramwayseng
dc.typedisertační prácecze
dc.date.updated2013-10-31T01:00:55Z
dc.date.accepted2013-10-22 00:00:00.0
dc.description.departmentkatedra železničních stavebcze
theses.degree.namePh.D.cze
theses.degree.disciplineInženýrství životního prostředícze
theses.degree.grantorFakulta stavebnícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze
evskp.contactČVUTcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam