• Algoritmy pro automatickou tvorbu cen v sektoru ubytovacích služeb 

      Autor: Michal Bacigál; Vedoucí práce: Smítková Janků Ladislava; Oponent práce: Pernecká Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-26)
      Táto bakalárska práca stavia na súčasných prácach, ktoré sa zaoberajú tvorbou hotelových simulátorov pomocou simulačnej optimalizácie a metód Monte Carlo. Literárna rešerš je zameraná na doterajšie využitie matematických ...
    • Crosphere 

      Autor: Daniel Ježek; Vedoucí práce: Friedjungová Magda; Oponent práce: Dombek Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi vytvoření herního agenta na bázi strojového učení pro vlastní deterministickou deskovou hru pro dva hráče s názvem Crosphere. Byly implementovány tři typy herního agenta založené ...
    • Detekce a rozpoznání SPZ 

      Autor: Patrik Vodila; Vedoucí práce: Čepek Miroslav; Oponent práce: Dedecius Kamil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-23)
      Práce se zabývá automatickým rozpoznáváním registračních značek vozidel. Výsledkem této práce je program, který je schopen rozpoznávat text na jednořádkových registračních značkách s tmavým textem na světlém pozadí. Výstupem ...
    • Hierarchická koordinace multi-robotického konstrukčního týmu ve hře Minecraft 

      Autor: Vít Šprachta; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Minecraft je počítačová sandboxová hra, ve které se hráč ocitne ve světě z kostek a má volnou ruku nad tím co bude dělat. Zejména, co, kde a jak bude stavět. Multi-agentní kolektivní robotická konstrukce je problém, kde ...
    • Odhad Fundamentálního diagramu z evakuačních experimentů 

      Autor: Juraj Kmec; Vedoucí práce: Hrabák Pavel; Oponent práce: Vašata Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Fundamentální diagram je důležitou charakteristikou toku chodců, která umožňuje inženýrům posuzovat maximální kapacitu chodcovských zařízení. Klasické metody odhadu fundamentálního diagramu používají analytické aproximace ...
    • Testovací instance pro multi-agentní hledání cest 

      Autor: Tomáš Vlk; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Maldonado Lopez Juan Pablo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Multi-agentní hledání cest je důležitý problém se širokým a rozmanitým využitím. Avšak jeho algoritmy jsou většinou testované pouze na mřížkových grafech. Cílem této práce je toto vyřešit poskytnutím jiných typů grafů a ...
    • Vliv počasí na spotřebu tankového piva 

      Autor: Marek Jirman; Vedoucí práce: Martínek Jan; Oponent práce: Novák Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-19)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na nalezení spojitosti mezi počasím a spotřebou tankového piva. Literární část práce se zabývá předpovědí počasí, popsáním podobných prací a představením použitých metod a modelů. Praktická ...