Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Virtuální piano pomocí technik zpracování obrazu, Virtual piano using image processing
; Vedoucí práce: Nováček Tomáš; Oponent práce: Schovánková Klára (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-04)
S vzestupem nových technologií, digitalizace je jedna z cest, jak ušetřit peníze, čas a zároveň zefektivňovat práci. Jedna z možností digitalizace je také převedení hudebních nástrojů do jejich virtuální podoby. V této ...
Doporučování obrázků k článkům, Recommending related images to articles
; Vedoucí práce: Kordík Pavel; Oponent práce: Klouda Karel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Tato diplomová práce se soustřeďuje na nejnovější algoritmy zpracování obrazu a vytěžování textu včetně metod hlubokého učení a neuronových sítí. Je navržen systém, který je schopen na základě textu novinového článku ...
Optimalizace využití tradičních segmentačních algoritmů pro úlohy detekce defektů v průmyslu, Optimization of the use of traditional segmentation algorithms for defect detection tasks in industry
; Vedoucí práce: Novák Jakub; Oponent práce: Čepek Miroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
Práce porovnává algoritmy určené k segmentaci objektu v obraze. Porovnány jsou tři algoritmy řadící se do kategorie superpixels (felzenszwalb, SLIC a quickshift), dva zástupci active contour models (snakes a level sets), ...
Automatické rozpoznání hracích karet, Automatic recognition of playing cards
; Vedoucí práce: Glaser Jan; Oponent práce: Novák Jakub (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-22)
Tato práce popisuje systém rozpoznávání hracích karet, který využívá dvou přístupů. První přístup využívá počítačového vidění pro klasifikaci hracích karet v kontrolovaném prostředí, za-tímco druhý přístup zahrnuje vytvoření ...