Studie cyklistické trasy Čerčany - Bedrč na Benešovsku
Study of Cycle Route between Čerčany and Bedrč in Benešov Region
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Denisa Papírníková
Vedoucí práce
Padělek Tomáš
Oponent práce
Götzová Daniela
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
katedra dopravního inženýrstvíObhájeno
2025-09-09Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce je studie vedení cyklistické trasy mezi obcemi Čerčany a Bedrč na Benešovsku. V rámci práce byly vytvořeny tři varianty trasy, z nichž každá je rozdělena do několika úseků. Práce se věnuje popisu stávajícího stavu území, možnosti trasování s důrazem na co největší oddělení od motorové dopravy. Nedílnou součástí jsou i analýzy územně plánovacích dokumentací a dotčených pozemků. Všechny varianty byly technicky zpracovány s ohledem na směrové, výškové a šířkové uspořádání. This bachelors thesis focuses on a study of a proposed cycling route between the municipalities of Čerčany and Bedrč in the Benešov region. Three route alternatives were developed as part of the work, each divided into several sections. The thesis includes a description of the current state of the area and explores routing possibilities with an emphasis on maximum separation from motor traffic. An integral part of the study is the analysis of spatial planning documentation and the affected land plots. All variants were technically designed with regard to horizontal alignment, elevation profile, and width layout.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16112 [426]