Prohlídka a přepočet zatížitelnosti lávky přes Tichou Orlici v Luhu
Inspection and the load bearing capacity assessment of the footbridge over the Tichá Orlice in Luh
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Anežka Krejčí
Vedoucí práce
Stančík Vojtěch
Oponent práce
Ryjáček Pavel
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra ocelových a dřevěných konstrukcíObhájeno
2025-06-25Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce je provedení prohlídky a stanovení zatížitelnosti lávky pro pěší, která se nachází v osadě Luh v okrese Ústní nad Orlicí a překonává řeku Tichá Orlice. Hlavní nosná konstrukce má rozpětí 16,64 m a tvoří ji dva ocelové příhradové nosníky. V rámci provedené prohlídky byly nejprve přeměřeny rozměry konstrukce a zdokumentovány zjištěné poruchy, na jejichž základě byl vytvořen výpočetní model. Dále byla stanovena celková zatížitelnost lávky. Následně byla lávka posouzena na zatížení od průjezdu obslužného vozidla. V závěru jsou představeny získané výsledky. The subject of this bachelor thesis is the inspection and load capacity assessment of a pedestrian footbridge located in the settlement of Luh in the Ústí nad Orlicí district, crossing the Tichá Orlice River. The main load-bearing structure spans 16.64 meters and consists of two steel truss girders. As part of the inspection, the dimensions of the structure were first measured and the identified defects were documented, based on which a calculation model was created. Subsequently, the overall load capacity of the footbridge was determined. The structure was also assessed for the load resulting from the passage of a maintenance vehicle. The final section presents the results obtained.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11134 [598]