Sladká pomsta: karetní hra v Unity - Grafika a UX
Sweet Revenge: A Card Game in Unity - Graphics and UX
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Valášek
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Brém Ondřej
Studijní obor
Počítačová grafika 2021Studijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá grafickým a UX/UI designem počítačové karetní hry Sladká pomsta. Cílem je dokončení vizuálních prvků hry a vylepšení herního rozhraní. Na základě uživatelského testování je vyhodnocena původní verze hry, přičemž je hlavní důraz kladen na přehlednost rozhraní a vizuální zpracování. Součástí práce je také rešerše a analýza her, zaměřená na grafický styl a UX/UI design, která slouží jako inspirace při návrhu hry. Výsledkem práce je dokončená hra s uceleným vizuálním stylem, ilustracemi všech karet a vylepšeným herním rozhraním. Ve spolupráci s prací kolegy, soustředící se na implementaci a game design, je hra popsána v Game Design Dokumentu. Upravená hra je po dokončení znovu otestována a publikována na platformě itch.io. This bachelors thesis focuses on the graphic and UX/UI design of the computer card game Sweet revenge. The goal is to finish visual elements of the game and improve the game interface. The original version of the game is evaluated through user testing, with the main emphasis placed on the clarity of the game interface and the visual design. The thesis also includes research and analysis of other computer games, focusing on their graphic style and UX/UI design, which serves as inspiration for the design of the game. The outcome of the thesis is a completed game with a unified visual style, illustrated cards and an improved game interface. In cooperation with a colleagues thesis focused on the implementation and game design of the game, the game is described in the Game Design Document. New version of the game is tested again after completion and published on itch.io platform.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1873]