Gamifikace každodenní rutiny: Využití RPG principů pro rozvoj osobních návyků pomocí webové aplikace
Gamification of Daily Routines: Utilizing RPG Principles for Personal Habit Development through a Web Application
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jakub Černý
Vedoucí práce
Pešek David
Oponent práce
Buchtela David
Studijní obor
Manažerská informatika 2021Studijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou gamifikace každodenních rutin - konkrétně za použití RPG principů pro rozvoj osobních návyků pomocí webové aplikace. Literární rešerše se zabývá efektivitou gamifikace, saturováním lidských potřeb pomoci RPG videoher a tvorbou návyků - automatizací lidského chování. Dále se teoretická část zabývá samotným konceptem aplikace, technologiemi použitými v praktické části a technologiemi použitelnými pro případnou implementaci. Zakončuje se realizačním plánem případné implementace. Praktická část práce navazuje konceptuálním (OntoUML) a implementačním (UML) modelem, pokračuje modelem procesu (BPMN) a končí návrhem uživatelského rozhraní (Figma). Výsledky této práce umožňují navázat a využít vytvořené modely a návrh pro implementování samotné aplikace a vytvoření uživatelského rozhraní. This bachelors thesis focuses on analysing the gamification of daily routines -- specifically, using RPG principles to develop personal habits using a web application. The literature review explores the effectiveness of gamification, the fulfillment of human needs through RPG video games, and habit formation - the automation of human behavior. Furthermore, the theoretical part addresses the concept of the application itself, the technologies used in the practical part, and technologies suitable for future implementation. It concludes with an implementation plan for a potential realization of the application. The practical part follows up with a conceptual model (OntoUML) and an implementation model (UML), continues with business process modeling (BPMN), and ends with the user interface design (Figma). The results of this thesis enable further development by utilizing the created models and design for implementing the application itself and building its user interface.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1875]