Nákupní chování spotřebitele ve vztahu k udržitelným výrobkům firmy NILMORE
Consumer Purchasing Behaviour in Relation to Sustainable NILMORE Products
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Nicole Moulisová
Vedoucí práce
Skokanová Dagmar
Oponent práce
Knihová Ladislava
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíObhájeno
2025-06-13Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů ve vztahu k udržitelným výrobkům značky NILMORE. Cílem je identifikovat klíčové faktory ovlivňující rozhodovací proces spotřebitelů při nákupu udržitelných produktů a zhodnotit jejich postoje k ekologickým hodnotám značky. Důraz je kladen na roli marketingové komunikace a prezentace udržitelných hodnot při formování vnímání značky a zákaznické loajality. Teoretická část práce se soustředí na představení nákupního chování spotřebitele, principy udržitelnosti a vliv technologických inovací na udržitelné výrobky. V praktické části byla zvolena kombinace dotazníkového šetření, individuálních rozhovorů a sekundární analýzy dat. Výsledky poukazují na skutečnost, že udržitelnost hraje v nákupním rozhodování rostoucí roli, avšak spotřebitelé vnímají také překážky, jež jim v nákupu udržitelných výrobků brání. Práce nabízí doporučení pro zefektivnění marketingových strategií a také zvýšení atraktivity udržitelných produktů značky NILMORE. This bachelor thesis focuses on consumer purchasing behaviour in relation to sustainable NILMORE products. The aim is to identify the key factors influencing consumers' decision-making process when purchasing sustainable products and to assess their attitudes towards the brand's environmental values. Emphasis is placed on the role of marketing communication and presentation of sustainable values in shaping brand perception and customer loyalty. The theoretical part of the thesis focuses on the introduction of consumer purchasing behaviour, the principles of sustainability and the impact of technological innovation on sustainable products. In the practical part, a combination of questionnaire survey, individual interviews and secondary data analysis was chosen. The results indicate that sustainability plays an increasing role in purchasing decisions, but consumers also perceive barriers that prevent them from purchasing sustainable products. The thesis offers recommendations for streamlining marketing strategies as well as increasing the attractiveness of NILMORE's sustainable products.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [357]